Формування професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя технологій у модульній системі навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2725Ключові слова:
професійно-педагогічна компетентність, модульна програма, проектні технології, технологічна освітаАнотація
Кучер З. С. Формування професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя технологій у модульній системі навчання.
У статті розкрито сутність поняття «професійно-педагогічна компетентність». Визначено принципи побудови професійно-орієнтованих модульних програм та умови їх реалізації в технологічній освіті. Особливу увагу звернено на процес неперервності вивчення спеціальних дисциплін швейного напрямку та використання проектних технологій.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 118
/ PDF downloads: 118
Посилання
1. Балыхин Г. А. Управление развитием образования: организационно-экономический аспект / Григорий Артемович Балыхин. – М. : Экономика, 2003. – 427 с.
2. Банько Н. А. Формирование профессионально-педагогической компетентности как компонента профессиональной подготовки менеджеров: [монография] / Н. А. Банько. – Волгоград : ВолгГТУ. – 2004. – 75 с.
3. Борисенко Н. Професійна підготовка майбутніх учителів технологій в умовах сучасного освітнього простору / Надія Борисенко // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2011. – Випуск 4. – Частина 2. – С. 295–301.
4. Иголкина М. И. Педагогические условия обеспечения компетентностного похода в подготовке педагога : дис. ... канд.
пед. наук / Мария Ивановна Иголкина / 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики образования». – М., 2008 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://nauka-pedagogika.com\pedagogika-13-00-01/disertaciya-pedagogicheskie-uslо
5. Тименко В. П. Початкова дизайн-освіта: теорія і практика формування конструктивних умінь особистості : [монографія] / Володимир Петрович Тименко. – К. : Педагогічна думка, 2010. – 380 с.
6. Хазова Л. В. Концептуальные основы и опыт модернизации образования: гуманистические и гуманитарные аспекты /
Л. В. Хазова. – Красноярск: Изд-во КГТУ, 1997. – 184 с.
7. Чернышева Е. И. Форимирование профессиональной компетентности будущих педагогов в развитии технологического мышления: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08, 13.00.01 / Чернышева Елена Ивановна. – Воронеж, 2005. – 182 с.
2. Банько Н. А. Формирование профессионально-педагогической компетентности как компонента профессиональной подготовки менеджеров: [монография] / Н. А. Банько. – Волгоград : ВолгГТУ. – 2004. – 75 с.
3. Борисенко Н. Професійна підготовка майбутніх учителів технологій в умовах сучасного освітнього простору / Надія Борисенко // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2011. – Випуск 4. – Частина 2. – С. 295–301.
4. Иголкина М. И. Педагогические условия обеспечения компетентностного похода в подготовке педагога : дис. ... канд.
пед. наук / Мария Ивановна Иголкина / 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики образования». – М., 2008 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://nauka-pedagogika.com\pedagogika-13-00-01/disertaciya-pedagogicheskie-uslо
5. Тименко В. П. Початкова дизайн-освіта: теорія і практика формування конструктивних умінь особистості : [монографія] / Володимир Петрович Тименко. – К. : Педагогічна думка, 2010. – 380 с.
6. Хазова Л. В. Концептуальные основы и опыт модернизации образования: гуманистические и гуманитарные аспекты /
Л. В. Хазова. – Красноярск: Изд-во КГТУ, 1997. – 184 с.
7. Чернышева Е. И. Форимирование профессиональной компетентности будущих педагогов в развитии технологического мышления: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08, 13.00.01 / Чернышева Елена Ивановна. – Воронеж, 2005. – 182 с.
Downloads
Опубліковано
11-12-2014
Як цитувати
Кучер, З. (2014). Формування професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя технологій у модульній системі навчання. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 42–49. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2725
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Зоя Кучер
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.