Компоненти і чинники формування змісту навчального курсу «Домознавство» в системі підготовки вчителя технологій
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2727Ключові слова:
технологічна освіта, зміст освіти, чинники, компоненти змісту освіти, принципи формування змісту освіти, навчальний курс «Домознавство»Анотація
Лихолат О. В. Компоненти і чинники формування змісту навчального курсу «Домознавство» в системі підготовки вчителя технологій.
У статті розкриваються теоретико-практичні аспекти формування змісту навчальної дисципліни «Домознавство» в системі підготовки вчителя технологій за спеціалізацією «Основи домашнього господарювання» Автор пропонує підходи до відбору складників змісту, обгрунтовує доцільність запровадження окремих навчальних модулів у змісті програми.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 106
/ PDF downloads: 107
Посилання
1. Кузьмінський А. І. Педагогіка : [підручник] / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. – [3-тє вид., випр.]. – К. : Знання – Прес, 2008. – 447 с.
2. Лєвшин М. Оновлення змісту багаторівневої професійно-педагогічної підготовки фахівців / Микола Лєвшин // Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Григорія Сковороди. – 2007. – Вип. 22–
23. – С. 24–30.
3. Леднев В. С. Содержание образования : сущность, структура, перспективы / В. С. Леднев. – М. : Высшая школа, 1991. – 224 с. 4. Малихін А. О. Синергетичний підхід до методичної підготовки майбутнього вчителя технологій / А. О. Малихін // Гуманізація навчально-виховного процесу. – 2011. – Вип. LVI. – С. 131–138.
5. Подласый И. П. Педагогика. Новый курс : [учебник для студ. пед. вузов : в 2 кн.] / И. П. Подласий. – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1999. – Кн. 1 : Общие основы. Процесс обучения. – 576 с.
6. Теоретические основы содержания общего среднего образования / под ред. В. В. Краевского, И. Л. Лернера. – М. : Педагогика, 1983. – 352 с.
7. Храмова В. Л. Целостность духовной культуры / Виктория Львовна Храмова . – [2-е изд.]. – К : Феникс, 2009. – 467 с.
2. Лєвшин М. Оновлення змісту багаторівневої професійно-педагогічної підготовки фахівців / Микола Лєвшин // Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Григорія Сковороди. – 2007. – Вип. 22–
23. – С. 24–30.
3. Леднев В. С. Содержание образования : сущность, структура, перспективы / В. С. Леднев. – М. : Высшая школа, 1991. – 224 с. 4. Малихін А. О. Синергетичний підхід до методичної підготовки майбутнього вчителя технологій / А. О. Малихін // Гуманізація навчально-виховного процесу. – 2011. – Вип. LVI. – С. 131–138.
5. Подласый И. П. Педагогика. Новый курс : [учебник для студ. пед. вузов : в 2 кн.] / И. П. Подласий. – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1999. – Кн. 1 : Общие основы. Процесс обучения. – 576 с.
6. Теоретические основы содержания общего среднего образования / под ред. В. В. Краевского, И. Л. Лернера. – М. : Педагогика, 1983. – 352 с.
7. Храмова В. Л. Целостность духовной культуры / Виктория Львовна Храмова . – [2-е изд.]. – К : Феникс, 2009. – 467 с.
Downloads
Опубліковано
11-12-2014
Як цитувати
Лихолат, О. (2014). Компоненти і чинники формування змісту навчального курсу «Домознавство» в системі підготовки вчителя технологій. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 54–59. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2727
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Олена Лихолат
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.