Формування мовної компетентності майбутніх учителів початкових класів у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації у процесі фахової підготовки
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2739Ключові слова:
мовна компетентність, майбутні вчителі, фахова підготовка, педагогічні засадиАнотація
Шаранда В. Є. Формування мовної компетентності майбутніх учителів початкових класів у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації у процесі фахової підготовки.
Статтю присвячено дослідженню педагогічних засад формування мовної компетентності майбутніх учителів початкових класів у ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації у процесі фахової підготовки. Авторка аналізує теоретичні основи формування, рівні розвитку і зміст мовної компетентності майбутніх учителів, а також представляє методику формування мовної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі фахової підготовки.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 102
/ PDF downloads: 103
Посилання
1. Байденко В. М. Концептуальная модель государственных образовательных компетентностей / В. М. Байденко. – М. : Просвещение, 2004. – 85 с.
2. Богуш А. М. Мовленнєва компетенція дошкільника як лінгводидактична проблема / А. М. Богуш, П. І. Білоусенко, І. Григоренко // Розвиток творчих здібностей дітей засобами мовлення: збірник наукових праць. – К., Запоріжжя, 1998. – С. 5–15. 3. Гез Н. И. Формирование коммуникативной компетенции как объекта зарубежных методических исследований / Н. И. Гез // Иностранные языки в школе. – 2001. – No 2. – С. 17–24.
4. Эльконин Б. Д. Понятие компетентности с позиции развивающего обучения / Б. Д. Эльконин // Современные подходы
к компетентностно-ориентированному образованию. – Красноярск, 2002. – 102 с.
5. Лозова В. І. Формування педагогічної компетентності викладачів вищих навчальних закладів / В. І. Лозова // Педагогічна підготовка викладачів вищих навчальних закладів: Матеріали міжвуз. наук.-практ. конфер. – Харків : ОВС, 2002. – С. 38.
6. Овчарук О. Компетентності як ключ до оновлення змісту освіти / О. Овчарук // Стратегія реформування освіти в Україні. – К., 2003. – 115 с.
2. Богуш А. М. Мовленнєва компетенція дошкільника як лінгводидактична проблема / А. М. Богуш, П. І. Білоусенко, І. Григоренко // Розвиток творчих здібностей дітей засобами мовлення: збірник наукових праць. – К., Запоріжжя, 1998. – С. 5–15. 3. Гез Н. И. Формирование коммуникативной компетенции как объекта зарубежных методических исследований / Н. И. Гез // Иностранные языки в школе. – 2001. – No 2. – С. 17–24.
4. Эльконин Б. Д. Понятие компетентности с позиции развивающего обучения / Б. Д. Эльконин // Современные подходы
к компетентностно-ориентированному образованию. – Красноярск, 2002. – 102 с.
5. Лозова В. І. Формування педагогічної компетентності викладачів вищих навчальних закладів / В. І. Лозова // Педагогічна підготовка викладачів вищих навчальних закладів: Матеріали міжвуз. наук.-практ. конфер. – Харків : ОВС, 2002. – С. 38.
6. Овчарук О. Компетентності як ключ до оновлення змісту освіти / О. Овчарук // Стратегія реформування освіти в Україні. – К., 2003. – 115 с.
Downloads
Опубліковано
11-12-2014
Як цитувати
Шаранда, В. (2014). Формування мовної компетентності майбутніх учителів початкових класів у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації у процесі фахової підготовки. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 110–114. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2739
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Валерія Шаранда
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.