Етапи формування професійно-педагогічної компетентності магістра технологічної освіти у процесі фахової підготовки

Автор(и)

  • Сергій Ящук

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2741

Ключові слова:

магістр, технологічна освіта, викладач загальнотехнічних дисциплін і методики навчання технологій, професійно-педагогічна компетентність

Анотація

Ящук С. М. Етапи формування професійно-педагогічної компетентності магістра технологічної освіти у процесі фахової підготовки.

У статті розкрито зміст етапів формування професійно-педагогічної компетентності викладача загальнотехнічних дисциплін та методики навчання технологій, обґрунтовано процеси її формування і результати.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 116

Посилання

1. Белоновская И. Д. Формирование профессиональной компетентности специалиста: региональный опыт: монография [Текст] / И. Д. Белоновская. – Л. : ИРПО, 2005. – 351 с.
2. Коваль В. О. Професійна індивідуальність майбутнього вчителя української мови / В. О. Коваль // Вісник Черкаського університету: Серія Педагогічні науки. – Черкаси, 2009. – Випуск 157. – С. 86–90.
3. Подласый И. П. Педагогика. Новый курс : учебник для студентов пед. вузов : в 2 кн.] / Иван Павлович Подласый. – М. : ВЛАДОС, 1999. – Кн. 1: Общие основы. Процесс обучения. – 576 с

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Ящук, С. (2014). Етапи формування професійно-педагогічної компетентності магістра технологічної освіти у процесі фахової підготовки. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 119–123. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2741

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи