Якість освіти як сучасна парадигма підготовки майбутніх фахівців за спеціальністю «Дошкільна освіта»

Автор(и)

  • Артур Іншаков

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2748

Ключові слова:

якість освіти, дошкільна освіта, узагальнення та систематизація знань, рівень успішності, змістовий модуль, формування умінь і навичок, форми контролю успішності

Анотація

Іншаков А. Є. Якість освіти як сучасна парадигма підготовки майбутніх фахівців за спеціальністю «Дошкільна освіта».

Статтю присвячено питанням підвищення успішності та якості освіти у професійній підготовці вихователів дошкільних навчальних закладів у курсі «Сучасна українська мова з практикумом». Запропонована система роботи та форми контролю сприятимуть формуванню необхідних для вихователя мовленнєвих умінь і навичок.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 80 / PDF downloads: 84

Посилання

1. Волков О. І. Система якості вищих навчальних закладів : Теорія і практика / О. І. Волков, Л. М. Віткін, Г. І. Хімічева та ін. – К. : Наук. думка, 2006. – 301 с.
2. Вікторов В. Основні критерії та показники якості освіти / В. Вікторов // Вища освіта України. – 2006. – No 6. – С. 54–59.
3. Лещинський О. Міжнародні моделі оцінки якості інженерної освіти / О. Лещинський // Вища освіта України. – 2007. –
No 4. – С. 32–35.
4. Зінченко В. О. Якість вищої освіти : чинники впливу / В. О. Зінченко // Освіта Донбасу. – 2011. – No 4. – С. 55–59.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Іншаков, А. (2014). Якість освіти як сучасна парадигма підготовки майбутніх фахівців за спеціальністю «Дошкільна освіта». Educational Dimension, 43, 182–185. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2748

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти