Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі формування соціальної компетентності студентів

Автор(и)

  • Тамара Качалова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2749

Ключові слова:

компетентнісний підхід, компетентність, соціальна компетентність, компонентний складник

Анотація

Качалова Т. Г. Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі формування соціальної компетентності студентів.

У статті уточнено поняття соціальної компетентності, визначено компонентну структуру соціальної компетентності студентів та змістове наповнення кожного з функціональних компонентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 112 / PDF downloads: 116

Посилання

1. Бойчук П. М. Модель формування соціальної компетентності студентів педагогічних коледжів / М. П. Бойчук, Н. В. Борбич // Соціальна педагогіка: теорія і практика. – 2013. – No 1. – C. 35–43.
2. Зарубінська І. Б. Проблема діагностики соціальної компетентності студентів вищих навчальних закладів / І. Б. Зарубінська //
Інформаційні технології й засоби навчання. – 2009. – No 5 (3). – Режим доступу до журналу: www.ime.edu-ua.net
3. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека освітньої політики / за заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : К.І.С., 2004. – 112 с.
4. Остапенко С. Компонентна структура соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей / С. Остапенко //
Вища школа. Спецвипуск No 8. – Ч. 1. – С. 187–194.
5. Слєпкань З. І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі: [навч. посіб.] / З. І. Слєпкань. – К. : Вища школа, 2005. – 239 с.
6. Стратегії модернізації змісту вищої освіти: матеріали для розробки документів з оновлення загальної освіти. – К. : ТОВ «Світ книги», 2001. – 95 с.
7. Rychen D.C. et al. Key Competencies for Successful Life and Well-Functioning Society. – OECD: Hogrefe and Huber, 2003. – 224 p.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Качалова, Т. (2014). Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі формування соціальної компетентності студентів. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 186–189. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2749

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти