Понятійно-категорійний аналіз сутнісного розуміння дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів

Автор(и)

  • Світлана Малихіна

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2753

Ключові слова:

дидактична інтенсифікація, навчальна діяльність студентів, понятійно-категорійний аналіз, організаційно-педагогічні підстави, праксеологічні підстави, цільові або аналітико-прогностичні підстави

Анотація

Малихіна С. В.Понятійно-категорійний аналіз сутнісного розуміння дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів.

У статті висвітлено основні аспекти понятійно-категорійного аналізу сутнісного розуміння дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів, узагальнено підходи до визначення базисних понять і категорій. Авторське понятійно-категорійне розуміння дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів ґрунтується на організаційно-педагогічних, праксеологічних та цільових або аналітико-прогностичних підставах.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 129 / PDF downloads: 92

Посилання

1. Архангельский С. И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы: [учеб-метод пособ.] / Сергей Иванович Архангельский. – М. : Высшая школа, 1980. – 368 с.
2. Атанов Г. А. Возрождение дидиактики – залог развития высшей школы / Геннадий Алексеевич Атанов. – Донецк : ДОУ, 2003. – 180 с.
3. Аюрзанайн А. А. Организация профессионально-направленной самостоятельной работы студентов в условиях интенсификации учебной деятельности: автореф. дис. на соискание учёной степени канд. пед. наук / А. А. Аюрзанайн. –
М., 1987.
4. Беспалько В. П. Системно-методическое обеспечение учебно-воспитательного процесса подготовки специалистов / В. П. Беспалько, Ю. Г. Татур. – М. : Высшая школа, 1989. – 141 с.
5. Бондаревская Е. В. Методологические проблемы проектирования педагогического образования университетского типа / Е. В. Бондаревская // Славянская педагогическая культура. – 2011. – No 10. – С. 3–11.
6. Брунер Дж. Культура образования / Джером Брунер. – М. : Просвещение, 2006. – 223 с.
7. Ивин А. А. Логика : [учеб. пособ. для студентов вузов] / Александр Архипович Ивин. – М. : ООО «Издательство Оникс» :
ООО «Издательство «Мир и Образование», 2008. – 336 с.
8. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб.] / Анатолій Іванович Кузьмінський. – К. : Знання, 2005. – 486 с.
9. Кун Т. Структура научных революций / Томас Кун. – Б. : БГК им. И. А. Бодуэна де Куртенэ, 1998. – 296 с.
10. Лингводидактический энциклопедический словарь / А. Н. Щукин. – М. : Астрель : Хранитель, 2007. – 746 с.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Малихіна, С. (2014). Понятійно-категорійний аналіз сутнісного розуміння дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 208–215. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2753

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти