Підготовка вчителя в контексті сучасної гуманістичної освітньої парадигми

Автор(и)

  • Ірина Пальшкова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2756

Ключові слова:

гуманізація, підготовка вчителя, система «викладач – студент», гуманістична освітня парадигма, пізнавальні ігри

Анотація

Пальшкова І. О. Підготовка вчителя в контексті сучасної гуманістичної освітньої парадигми.

Гуманна спрямованість змісту освіти у вищий школі реалізується через комплексний розвиток особистості засобами педагогічних дисциплін, забезпечується системою педагогічних умов, з-поміж яких: створення ситуацій успіху в пізнавальній діяльності; реалізація диференційованого підходу до побудови змісту навчальної роботи студентів; організація групових форм пізнавальної діяльності на основі співтворчості та співпраці у системі «викладач – студент»; залучення учнів до участі в пізнавальних іграх, розроблених на основі актуального матеріалу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 83

Посилання

1. Залуцький О. Гуманістичні засади в сучасному освітньо-виховному процесі / О. Залуцький // Рідна школа. – 2008. – No 1–2. – С. 69–70.
2. Зязюн І. А. Гуманістична стратегія теорії і практики навчального процесу / І. А.Зязюн // Рідна школа. – 2000. – No 3. – C. 8–12.
3. Философский энциклопедический словарь / [гл. ред.: Л. Ф. Ильичёв, П. Н Федосеев, С. М. Ковалёв и др.]. – М. : Сов. энциклопедия, 1983. – 840 с.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Пальшкова, І. (2014). Підготовка вчителя в контексті сучасної гуманістичної освітньої парадигми. Educational Dimension, 43, 223–229. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2756

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти