Підготовка вчителя в контексті сучасної гуманістичної освітньої парадигми
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2756Ключові слова:
гуманізація, підготовка вчителя, система «викладач – студент», гуманістична освітня парадигма, пізнавальні ігриАнотація
Пальшкова І. О. Підготовка вчителя в контексті сучасної гуманістичної освітньої парадигми.
Гуманна спрямованість змісту освіти у вищий школі реалізується через комплексний розвиток особистості засобами педагогічних дисциплін, забезпечується системою педагогічних умов, з-поміж яких: створення ситуацій успіху в пізнавальній діяльності; реалізація диференційованого підходу до побудови змісту навчальної роботи студентів; організація групових форм пізнавальної діяльності на основі співтворчості та співпраці у системі «викладач – студент»; залучення учнів до участі в пізнавальних іграх, розроблених на основі актуального матеріалу.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Зязюн І. А. Гуманістична стратегія теорії і практики навчального процесу / І. А.Зязюн // Рідна школа. – 2000. – No 3. – C. 8–12.
3. Философский энциклопедический словарь / [гл. ред.: Л. Ф. Ильичёв, П. Н Федосеев, С. М. Ковалёв и др.]. – М. : Сов. энциклопедия, 1983. – 840 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ірина Пальшкова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.