Педагогічні умови формування емоційної культури майбутніх учителів початкової школи засобами образотворчого мистецтва
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2762Ключові слова:
педагогічні умови, майбутній вчитель початкової школи, емпатія, проект, проектування, інтерактивні методиАнотація
Стас Т. В. Педагогічні умови формування емоційної культури майбутніх учителів початкової школи засобами образотворчого мистецтва.
У статті схарактеризовано педагогічні умови формування емоційної культури майбутніх учителів початкової школи засобами образотворчого мистецтва: забезпечення емоційно-вольової регуляції змісту навчальної діяльності; застосування творчих проектів як складника емоційного відгуку; застосування системи навчальних і творчих завдань, інтерактивних методів і прийомів, активних форм організації практичної діяльності студентів на заняттях з образотворчого мистецтва; посилення емоційного аспекту у викладанні дисциплін образотворчого мистецтва.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Белкин А. С. Ситуация успеха. Как ее создать: [кн. для учителя] / А. С. Белкин. – М. : Просвещение, 1991. – 176 с.
3. Бодалев А. А. Психологические условия гуманизации педагогического общения / А. А. Бодалев // Сов. педагогика. – 1990. – No 12. – С. 65–71.
4. Дидактика современной школы: [пособие для учителей] / Б. С. Кобзарь, Г. Ф. Кумарина, Ю. А. Кусый и др.; под ред. В. А. Онищука. – К. : Рад. шк., 1987. – 351 с.
5. Кэррол Э. Изард. Психология эмоций / Кэррол Э. Изард. – Санкт-Петербург, 2000.
6. Лафренье Питер. Эмоциональное развитие детей и подростков / Лафренье Питер. – СПб. : прайм – ЕВРОЗНАК, 2004. – 256 с. 7. Платонов К. К. Краткий словарь системы психологических понятий / К. К. Платонов. – М. : Высшая школа, 1984. – 412 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тетяна Стас
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.