Формування професійної самосвідомості майбутніх учителів у процесі фахової підготовки у ВНЗ I-II рівня акредитації

Автор(и)

  • Тетяна Колбакова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2770

Ключові слова:

професійна самосвідомість, професійне самовизначення, самореалізація, рефлексія

Анотація

Колбакова Т. С. Формування професійної самосвідомості майбутніх учителів у процесі фахової підготовки у ВНЗ I-II рівня акредитації.

У статті розглянутj питання формування професійної самосвідомості майбутніх учителів у процесі фахової підготовки у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації. Визначено поняття професійної самосвідомості, її складників, розкрито особливості професійно важливих характеристик професійної самосвідомості майбутніх учителів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 89 / PDF downloads: 106

Посилання

1. Гура О. І. Психолого-педагогічна компетентність викладача вищого навчального закладу: теоретико –методологічний аспект : [монографія] / О. І. Гура. – Запоріжжя : ГУ «ЗІДМУ», 2006. – 332 с.
2. Іванова Т. О. Я – концепція як складова професійної свідомості психологів / Т. О. Іванова // Соціальна психологія. – 2005. –
No 6 (14). – C. 48–54.
3. Климов Е. А. Психология профессионального самоопределения / Е. А. Климов. – Ростов-н-Д. : Феникс, 1996. – 495 с.
4. Сухобская Г. С. Развитие самосознания студентов педагогических вузов : автореф. дис. на соискание ученой ступени канд. пед. наук : спец. 13.00.01 / Г. С. Сухобская. – М., 1987. – 23 с.
5. Чеснокова И. И. Самосознание личности / И. И. Чеснокова. – М. : Наука, 1974. – 209–225 с.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Колбакова, Т. (2014). Формування професійної самосвідомості майбутніх учителів у процесі фахової підготовки у ВНЗ I-II рівня акредитації. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 291–295. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2770

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про