Методологічні аспекти впровадження веб-квест-технології як виду проектної діяльності для підвищення якості освіти

Автор(и)

  • Юлія Кулінка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2778

Ключові слова:

інформаційно-комунікативні технології, веб-квест-технології, веб-квест, інтернет-ресурс, інтернет-сайт, презентація веб-квесту

Анотація

Кулінка Ю. С. Методологічні аспекти впровадження веб-квест-технології як виду проектної діяльності для підвищення якості освіти

У статті обґрунтовано особливості впровадження та використання однієї з інформаційно-комунікативних технологій – веб-квест, що розглядається автором як вид проектної діяльності на уроках трудового навчання під час вивчення варіативного модуля «Технологія заготівлі та зберігання продуктів» у 9 класі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 104 / PDF downloads: 132

Посилання

1. Быховский Я. С. Образовательные веб-квесты / Я. С. Быховский [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http: // ito.edu.ru
2. Кононец Н. Технологія веб-квест у контексті ресурсно-орієнтованого навчання студентів / Н. Кононец // Витоки педагогічної майстерності: збірник наукових праць Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. – Вип. 10. – Полтава, 2012. – Серія «Педагогічні науки». – С. 138–143.
3. Трайнев В. А. Информационные коммуникационные педагогические технологии (обобщение и рекомендации) : [учеб. пос.] / В. А. Трайнев, И. В. Трайнев. – М. : Изд.-торг. корп. «Дашков и Ко», 2008. – 280 с.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Кулінка, Ю. (2014). Методологічні аспекти впровадження веб-квест-технології як виду проектної діяльності для підвищення якості освіти. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 145–151. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2778

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи