Нові можливості інформаційних технологій у системі вищої професійної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2785Ключові слова:
інформаційні технології, інформаційна компетентність, функції професійної компетентності фахівця, компоненти професійної компетентності, умови формування професійної компетентності студентів автомобільно-дорожнього профілюАнотація
Герасимчук Т. В. Нові можливості інформаційних технологій у системі вищої професійної освіти.
У статті здійснено теоретичний аналіз навчальних можливостей інформаційних технологій у системі вищої професійної освіти, що дозволяють формувати професійну компетентність студентів автомобільно-дорожнього профілю; обґрунтовано умови формування й визначено структурні компоненти та функції професійної компетентності студентів автомобільно-дорожнього університету на основі електронних засобів навчання.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 115
/ PDF downloads: 89
Посилання
1. Гурье Л. И. Проектирование педагогических систем: [учеб. пособие] / Л. И. Гурье. – Казань : Казан. гос. технол. ун-т, 2004. – 212 с.
2. Роберт И. В. Теория и методика информатизации образования (психолого-педагогический и технологический аспекты): [Текст] / И. В. Роберт; Рос. акад. образования, Ин-т информатизации образования. – М. : ИИО РАО, 2007. – 234 с.
3. Ершов А. П. Основы информатики и вычислительной техники : [проб. учеб. пособие для сред. заведений: в 2-х ч. Ч.1.] / под ред. А. П. Ершова, В. М. Монахова. – М. : Просвещение, 1985. – 96 с.
4. Климов Е. А. Психология профессионального самоопределения : [учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений] / Евгений Александрович Климов. – М. : Изд. центр «Академия», 2005. – 304 с.
5. Simonová N. «W. Hutmacher, D. Cochrane, N. Bottani (eds.) : In Pursuit of Equity in Education: Using International Indicators to Compare Equity Policies. Sociologický časopis / Czech Sociological Review / N. Simonová, D. Greger. – 39 (3) : 425–429 s. 6. Theorie und Praxis der Kompetenzfeststellung im Betrieb. – Status quo und Entwicklungsbedarf by Eckart Severing and Hans D. Münk (Aug
2009). – 240 s.
2. Роберт И. В. Теория и методика информатизации образования (психолого-педагогический и технологический аспекты): [Текст] / И. В. Роберт; Рос. акад. образования, Ин-т информатизации образования. – М. : ИИО РАО, 2007. – 234 с.
3. Ершов А. П. Основы информатики и вычислительной техники : [проб. учеб. пособие для сред. заведений: в 2-х ч. Ч.1.] / под ред. А. П. Ершова, В. М. Монахова. – М. : Просвещение, 1985. – 96 с.
4. Климов Е. А. Психология профессионального самоопределения : [учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений] / Евгений Александрович Климов. – М. : Изд. центр «Академия», 2005. – 304 с.
5. Simonová N. «W. Hutmacher, D. Cochrane, N. Bottani (eds.) : In Pursuit of Equity in Education: Using International Indicators to Compare Equity Policies. Sociologický časopis / Czech Sociological Review / N. Simonová, D. Greger. – 39 (3) : 425–429 s. 6. Theorie und Praxis der Kompetenzfeststellung im Betrieb. – Status quo und Entwicklungsbedarf by Eckart Severing and Hans D. Münk (Aug
2009). – 240 s.
Downloads
Опубліковано
13-11-2014
Як цитувати
Герасимчук, Т. (2014). Нові можливості інформаційних технологій у системі вищої професійної освіти. Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 13–16. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2785
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тетяна Герасимчук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.