Роль наставництва у формуванні особистісних і професійних якостей майбутніх офіцерів Високомобільних десантних військ

Автор(и)

  • Василь Георгієв

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2858

Ключові слова:

педагогічне наставництво, професійне становлення, військовий вищий навчальний заклад, офіцер-наставник, майбутні офіцери, Високомобільні десантні війська

Анотація

Георгієв В. М. Роль наставництва у формуванні особистісних і професійних якостей майбутніх офіцерів Високомобільних десантних військ.

У статті аналізується проблема педагогічного наставництва в сучасній системі освіти, розглядаються специфіка та основні задачі наставництва у військових ВНЗ загалом та під час роботи з майбутніми офіцерами Високомобільних десантних військ зокрема. Автор визначає особистісні та професійні якості офіцера-наставника, основні принципи його діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 105 / PDF downloads: 104

Посилання

1. Гришаев О. В. Записная книжка куратора студенческой группы: методические рекомендации по организации воспитательной деятельности куратора / О. В. Гришаев, М. В. Щербакова. – Воронеж : Изд-во Воронежского гос. ун-та, 2009. – 134 с.
2. Демочкин С. В.Социально-педагогическое сопровождение профессионального становления курсантов военного вуза: автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук / Демочкин Сергей Васильевич. – Ярославль, 2011 – 20 с.
3. Зеленская Н. В. Педагогическая концепция управления качеством подготовки офицерских кадров: дис. ... д-ра пед. наук / Зеленская Неля Васильевна. – СПб, 2008. – 424 с.
4. Коровин В. М. Система профессионального становления офицеров в военных вузах: [монография] / В. М. Коровин. – Воронеж : ВГУ, 2002. – 364 с.
5. Товт С. С. Социально-педагогическое обеспечение профессионального становления курсантов военного вуза: дис. ... канд. пед. наук / Товт Сергей Степанович. – Кострома, 2009. – 169 с.

Downloads

Опубліковано

08-05-2014

Як цитувати

Георгієв, В. (2014). Роль наставництва у формуванні особистісних і професійних якостей майбутніх офіцерів Високомобільних десантних військ. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 20–24. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2858

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи