Розроблення країнознавчого складника у змісті предметної компетентності учнів основної школи

Автор(и)

  • Світлана Тросюк

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2889

Ключові слова:

учні основної школи, предмети природничого циклу, країнознавчий складник, географічна компетентність, географічні поняття, країнознавчі поняття

Анотація

Тросюк С. Д. Розроблення країнознавчого складника у змісті предметної компетентності учнів основної школи.

У статті розкрито алгоритм формування країнознавчих понять у змісті предметної компетентності учнів основної школи. Наведено приклади роботи з географічними і країнознавчими поняттями на рівні зіставлення і системних взаємозв’язків. Країнознавчий складник розглядається як фоновий у процесі формування географічної компетентності учнів основної школи під час вивчення географії України.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 109 / PDF downloads: 107

Посилання

1. Скавронський П. Зміст і структура поняття «картознавча компетенція» /Павло Скавронський // Географія та основи економіки в школі. – 2009. – No 6. – С. 32–37.
2. Яценко В. Формування й оцінювання ключових компетентностей учня на заняттях географії / В. Яценко // Післядипломна освіта в Україні. – 2007. – No 2. – С. 79–82.

Downloads

Опубліковано

08-05-2014

Як цитувати

Тросюк, С. (2014). Розроблення країнознавчого складника у змісті предметної компетентності учнів основної школи. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 174–178. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2889

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи