Розроблення країнознавчого складника у змісті предметної компетентності учнів основної школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2889Ключові слова:
учні основної школи, предмети природничого циклу, країнознавчий складник, географічна компетентність, географічні поняття, країнознавчі поняттяАнотація
Тросюк С. Д. Розроблення країнознавчого складника у змісті предметної компетентності учнів основної школи.
У статті розкрито алгоритм формування країнознавчих понять у змісті предметної компетентності учнів основної школи. Наведено приклади роботи з географічними і країнознавчими поняттями на рівні зіставлення і системних взаємозв’язків. Країнознавчий складник розглядається як фоновий у процесі формування географічної компетентності учнів основної школи під час вивчення географії України.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 109
/ PDF downloads: 107
Посилання
1. Скавронський П. Зміст і структура поняття «картознавча компетенція» /Павло Скавронський // Географія та основи економіки в школі. – 2009. – No 6. – С. 32–37.
2. Яценко В. Формування й оцінювання ключових компетентностей учня на заняттях географії / В. Яценко // Післядипломна освіта в Україні. – 2007. – No 2. – С. 79–82.
2. Яценко В. Формування й оцінювання ключових компетентностей учня на заняттях географії / В. Яценко // Післядипломна освіта в Україні. – 2007. – No 2. – С. 79–82.
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Тросюк, С. (2014). Розроблення країнознавчого складника у змісті предметної компетентності учнів основної школи. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 174–178. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2889
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Світлана Тросюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.