Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування як категорія методики навчання іноземних мов
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2908Ключові слова:
теоретичні засади міжкультурного спілкування, методика навчання іноземних мов, мовна особистість, мовленнєва діяльність, іншомовна освітаАнотація
Махінов В. М. Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування як категорія методики навчання іноземних мов.
У статті розглядаються теоретичні засади міжкультурного спілкування як категорії методики навчання іноземних мов та їх лінгводидактичний потенціал, теоретично обґрунтовано нову міжкультурну лінгводидактичну парадигму, в основу якої покладено концепт формування мовної особистості, що відкриває широкі можливості пошуку нових оптимальних шляхів удосконалення іншомовної освіти студентів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 141
/ PDF downloads: 104
Посилання
1. Бацевич Ф. С. Словник термінів міжкультурної комунікації / Ф. С. Бацевич. – К. : Довіра, 2007. – 205 с.
2. Биков В. Ю. Теоретико-методологічні засади моделювання навчального середовища педагогічних систем відкритої освіти / В. Ю. Биков // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2008. – Випуск 77. – Частина 1. – С. 3–12.
3. Грушевицкая Т. Г. Основы межкультурной коммуникации : [учебник для вузов] / Т. Г. Грушевицкая, В. Д. Попов, А. П. Садовин; под ред. А. П. Садохина. – М. : Юнити-Дана, 2003. –
352 с.
4. Концепція мовної освіти 12-річної школи // Дивослово. – 2002. – No 8. – С.59– 65.
5. Подранецька Н. Застосування проектних технологій на уроках української мови та літератури як один із напрямків розвитку мовної особистості / Н. Подранецька // Українська мова і література в школі. – 2006. – No 4. – С. 22–25.
6. Пометун О. Активні й інтерактивні методи навчання: до питання про диференціацію понять / О. Пометун // Шлях освіти. – 2004. – No 3. – С. 10–15.
7. Селіванова О. О. Сучасна лінгвістика: напрями та проблеми : [підручник] / О. О. Селіванова. – Полтава : Довкілля-К, 2008. – 712 с.
8. Селіванова О. О. Сучасна лінгвістика: термінологічна енциклопедія / О. О. Селіванова. – Полтава : Довкілля-К, 2006. – 716 с.
9. Философский словарь / под ред. И. Т. Фролова. – М. : Политиздат, 1987. – 590 с.
10. Языкознание. Большой энциклопедический словарь /гл. ред. В. Н. Ярцева. – М. : Большая Российская энциклопедия, 1998. – 685 с.
2. Биков В. Ю. Теоретико-методологічні засади моделювання навчального середовища педагогічних систем відкритої освіти / В. Ю. Биков // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2008. – Випуск 77. – Частина 1. – С. 3–12.
3. Грушевицкая Т. Г. Основы межкультурной коммуникации : [учебник для вузов] / Т. Г. Грушевицкая, В. Д. Попов, А. П. Садовин; под ред. А. П. Садохина. – М. : Юнити-Дана, 2003. –
352 с.
4. Концепція мовної освіти 12-річної школи // Дивослово. – 2002. – No 8. – С.59– 65.
5. Подранецька Н. Застосування проектних технологій на уроках української мови та літератури як один із напрямків розвитку мовної особистості / Н. Подранецька // Українська мова і література в школі. – 2006. – No 4. – С. 22–25.
6. Пометун О. Активні й інтерактивні методи навчання: до питання про диференціацію понять / О. Пометун // Шлях освіти. – 2004. – No 3. – С. 10–15.
7. Селіванова О. О. Сучасна лінгвістика: напрями та проблеми : [підручник] / О. О. Селіванова. – Полтава : Довкілля-К, 2008. – 712 с.
8. Селіванова О. О. Сучасна лінгвістика: термінологічна енциклопедія / О. О. Селіванова. – Полтава : Довкілля-К, 2006. – 716 с.
9. Философский словарь / под ред. И. Т. Фролова. – М. : Политиздат, 1987. – 590 с.
10. Языкознание. Большой энциклопедический словарь /гл. ред. В. Н. Ярцева. – М. : Большая Российская энциклопедия, 1998. – 685 с.
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Махінов, В. (2014). Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування як категорія методики навчання іноземних мов. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 233–239. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2908
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Віктор Махінов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.