Розвиток ІКТ-компетентності майбутніх інженерів-педагогів у ВНЗ України

Автор(и)

  • Вікторія Ткачук

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2921

Ключові слова:

компетентності інженера-педагога, ІКТ-компетентність, шляхи розвитку ІКТ-компетентності майбутнього інженера-педагога

Анотація

Ткачук В. В. Розвиток ІКТ-компетентності майбутніх інженерів-педагогів у ВНЗ України.

У статті розглянуто поняття компетентності інженера-педагога, визначено умови, що необхідно забезпечити для підвищення якості освіти з упровадженням ІКТ. Акцентовано на ІКТ-компетентності, як такій, що є ключовою для студентів інженерно-педагогічного профілю в сучасному інформаційному суспільстві. Ураховано позицію, що розвиток ІКТ-компетентності майбутніх інженерів-педагогів відбувається у процесі вивчення інформатичних дисциплін, відповідно розглянуто програму навчального курсу «Комп’ютерні технології в навчальному процесі» для напряму підготовки 6.010104 «Професійна освіта (за профілем)».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 95 / PDF downloads: 94

Посилання

1. Биков В. Ю. Сучасні завдання інформатизації освіти / В. Ю. Биков // Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс] / Ін-т інформ. технологій і засобів навчання АПН України, Ун-т менеджменту освіти АПН України; гол. ред.: В. Ю. Биков. – 2010. – No 1(15). – Режим доступу: http://www.ime.edu-ua.net/em15/emg.html.
2. Государственные образовательные стандарты высшего профессионального образования: перспективы развития : [монографія] / [кол. авт.; под ред. Я. И. Кузьминова, Д. В. Пузанкова, И. Б. Федорова, В. Д. Шадрикова]. – М. : Логос, 2004. – 328 с.
3. Грубінко В. В. Формування інноваційного освітнього середовища у ВНЗ в контексті вимог Болонського процесу // Освіта як фактор забезпечення стабільності сучасного суспільства: матеріали міжнародної науково-теоретичної конференції (м. Тернопіль, 26 березня 2004 р.). – Тернопіль: Вид-во ТДПУ, 2004. – С. 6–17.
4. Зеер Э. Компетентностный подход к модернизации профессионального образования : дайджест / Э. Зеер, Э. Сыманюк // Психология обучения. – 2006. – No 2. – С. 28–31. – Полностью ст. опубл.: Высшее образование в России. – 2005. – No 4. – С. 23–30.
5. Зимняя И. А. Социально-профессиональная компетентность как целостный результат профессионального образования: (идеализированная модель) / И. А. Зимняя // Проблемы качества образования. Компетентностный подход в профессиональном образовании и проектировании образовательных стандартов. – М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2005. – С. 10–20.
6. Плахотнік О. Компетентнісний підхід у ВНЗ : Проблеми та перспективи / О. Плахотнік, О. Безносюк. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу :http://www.kspu.kr.ua/download /conf2013/section5/article_plahotnik.pdf.
7. Спірін О. М. Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системою : монографія[Електронний ресурс] / О. М. Спірін; за наук. ред. акад. М. І. Жалдака. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 300 с. – Режим доступу : http://lib.iitta.gov.ua/459.
8. Татур Ю. Г. омпетентность в структуре модели качества подготовки специалиста / Ю. Г. Татур // Высшее образование сегодня. – 2004. – No 3. – С. 20–26.
9. Шадриков В. Д. Новая модель специалиста: инновационная подготовка и компетентностный подход / В. Д. Шадриков // Высшее образование сегодня. – 2004. – No 4. – С. 28–31.

Downloads

Опубліковано

08-05-2014

Як цитувати

Ткачук, В. (2014). Розвиток ІКТ-компетентності майбутніх інженерів-педагогів у ВНЗ України. Educational Dimension, 41, 286–292. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2921

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти