Досвід організації дослідної роботи у школах України у другій половині ХХ століття

Автор(и)

  • Валерія Ірза

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2924

Ключові слова:

дослід, дослідна робота, спостереження, навчально-дослідна ділянка, сільськогосподарське дослідництво

Анотація

Ірза В. І. Досвід організації дослідної роботи у школах України у другій половині ХХ століття.

У статті здійснено ретроспективний аналіз педагогічного досвіду організації дослідної роботи у загальноосвітніх школах України у 1945–1991 рр. Розглянуто методику проведення дослідів на навчально-дослідних ділянках шкіл. Висвітлено особливості організації дослідної роботи учнів у різних регіонах України в зазначений період.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 113

Посилання

1. Денисюк О. Л. Навчально-дослідна робота учнів у шкільному саду / О. Л. Денисюк. – К. : Рад. школа, 1960. – 104 с.
2. Дослідницька робота в школі / [упоряд. У. А. Тюпа, Є. Д. Видро, Н. М. Шаповал; за ред. У. А. Тюпи]. – К. :Рад. школа, 1962. – 132 с.
3. Методика и тематика опытнической работы кружков юных натуралистов и ученических учебно-производственных бригад / [сост. К. Ф. Руденко, А. М. Шерман, Д. А. Яковлев]. – Луганск, 1960. – 42 с.
4. Організація дослідницької роботи з зерновими культурами в школі / [упоряд. М. Я. Ліцовський, С. А. Клименко]. – К. : Рад. школа, 1965. – 14 с.
5. Процик И. И. Формирование исследовательских умений и навыков у учащихся сельской школы : дис. ... канд. пед. наук / Иван Игнатьевич Процик. – К., 1977. – 164 с.
6. Учебно-опытная работа юных натуралистов-мичуринцев (из опыта работы кружка юннатов Лантратовской семилетней школы Троицкого района) /[упоряд. Ф. Ф. Пенчев]. – Ворошиловград, 1952. – 42 с.

Downloads

Опубліковано

08-05-2014

Як цитувати

Ірза, В. (2014). Досвід організації дослідної роботи у школах України у другій половині ХХ століття. Educational Dimension, 41, 303–308. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2924

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек