Професійно-педагогічна спрямованість як детермінанта професійного становлення майбутнього інженера-педагог
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2958Ключові слова:
професійно-педагогічна спрямованість, професійне становлення, професійне самопізнання, самовизначення, самосвідомістьАнотація
Максименко І. Г. Професійно-педагогічна спрямованість як детермінанта професійного становлення майбутнього інженера-педагога.
У статті розкрито сутність професійно-педагогічної спрямованості, охарактеризовано змістовий, мотиваційний та процесуальний компоненти структури, динаміка падіння індексу задоволеності професійним вибором, етапи особистісного зростання, критерії та рівні сформованості, висвітлено значущысть у професійного становлення майбутнього інженера-педагога.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 137
/ PDF downloads: 103
Посилання
1. Головаха Е. И. Жизненная перспектива и профессиональное самоопределение молодежи / Е. И. Головаха. – М. : Просвещение, 1998. – С. 96–98.
2. Захарова Л. Н. Личностные особенности, стили поведения и типы профессиональной самоиндетификации у студентов педвуза / Л. Н. Захарова // Вопросы психологии. –1991. – No 2. – С. 16.
3. Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н. В. Кузьмина. – М. : Просвещение, 1990. – С. 312.
4. Митина Л. М. Психология профессионального развития / Л. М. Митина. – М. : Флинта, 1998. – С. 38–41.
5. Науменко Е. А. Психологическая структура и формирование профессионально-педагогической направленности личности: автореф. дис. ... канд. псих. наук: спец. 19.00.01 / Е. А. Науменко. – М., 1987. – 22 с.
6. Пилипенко Н. В. Вплив кризи професійного становлення на саморозвиток особистості / Н. М. Пилипенко // Педагогіка і психологія. – 2005. – No 2. – С. 117–118.
7. Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологи / С. Л. Рубинштейн. – М. : Просвещение, 1976. – С. 415.
8. Фастовец П. В. Формирование профессионально-педагогической направленности личности учителя : автореф. дис. ... канд. псих. наук : спец. 19.00.01 / Фастовец П. В. – М. , 1998. – 20 с.
2. Захарова Л. Н. Личностные особенности, стили поведения и типы профессиональной самоиндетификации у студентов педвуза / Л. Н. Захарова // Вопросы психологии. –1991. – No 2. – С. 16.
3. Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н. В. Кузьмина. – М. : Просвещение, 1990. – С. 312.
4. Митина Л. М. Психология профессионального развития / Л. М. Митина. – М. : Флинта, 1998. – С. 38–41.
5. Науменко Е. А. Психологическая структура и формирование профессионально-педагогической направленности личности: автореф. дис. ... канд. псих. наук: спец. 19.00.01 / Е. А. Науменко. – М., 1987. – 22 с.
6. Пилипенко Н. В. Вплив кризи професійного становлення на саморозвиток особистості / Н. М. Пилипенко // Педагогіка і психологія. – 2005. – No 2. – С. 117–118.
7. Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологи / С. Л. Рубинштейн. – М. : Просвещение, 1976. – С. 415.
8. Фастовец П. В. Формирование профессионально-педагогической направленности личности учителя : автореф. дис. ... канд. псих. наук : спец. 19.00.01 / Фастовец П. В. – М. , 1998. – 20 с.
Downloads
Опубліковано
13-02-2014
Як цитувати
Максименко, І. (2014). Професійно-педагогічна спрямованість як детермінанта професійного становлення майбутнього інженера-педагог. Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 70–75. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2958
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ірина Максименко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.