Оцінка знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання

Автор(и)

  • Іван Антоненко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3017

Ключові слова:

оцінка знань, структура тестів, кредитно-модульна система навчання, комп’ютерне тестування, кількість запитань

Анотація

Антоненко І. І. Оцінка знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання.

У статті розкрито особливості тестування за допомогою комп’ютера. Обґрунтована структура тестів для оцінки знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання за Болонською системою. За результатами дослідження рекомендовано комп’ютерний метод оцінки знань студентів на базі програми «Асистент».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 110 / PDF downloads: 93

Посилання

1. Молибог А. Г. Программированное обучение / А. Г. Молибог. – М. : Высшая школа, 1967. – 197 с.
2. Завізена Н. Комп’ютеризація освіти з точки зору психолого- педагогічного аспекту // Н. Завізена // Рідна школа. – 1999. – No11. – С. 62.
3. Стогний А. А. Основы компьютерной грамотности для препо давателей вузов и техникумов / А. А. Стогний. – К. : Вища школа, 1988. – 215 с.
4. Бугайов О. І. Концептуальні положення щодо розробки педагогічних програмних засобів із фізики / О. І. Бугайов // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2004. – No 8. – С. 13–14.
5. Ланіс В. Я. Підготовка студентів фізико-математичних факультетів до використання технічних засобів навчання в школі /
В. Я. Ланіс, О. Д. Яковлева, Е. В. Коршак, В. М. Таранченко. – К. : РНМКВСПО, 1979. – 24 с.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Антоненко, І. (2013). Оцінка знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. Educational Dimension, 39, 8–11. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3017

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи