Оцінка знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання

Автор(и)

  • Іван Антоненко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3017

Ключові слова:

оцінка знань, структура тестів, кредитно-модульна система навчання, комп’ютерне тестування, кількість запитань

Анотація

Антоненко І. І. Оцінка знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання.

У статті розкрито особливості тестування за допомогою комп’ютера. Обґрунтована структура тестів для оцінки знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання за Болонською системою. За результатами дослідження рекомендовано комп’ютерний метод оцінки знань студентів на базі програми «Асистент».

Завантаження

Metrics

PDF views
130
Abstract views: 153 / PDF downloads: 130

Посилання

1. Молибог А. Г. Программированное обучение / А. Г. Молибог. – М. : Высшая школа, 1967. – 197 с.
2. Завізена Н. Комп’ютеризація освіти з точки зору психолого- педагогічного аспекту // Н. Завізена // Рідна школа. – 1999. – No11. – С. 62.
3. Стогний А. А. Основы компьютерной грамотности для препо давателей вузов и техникумов / А. А. Стогний. – К. : Вища школа, 1988. – 215 с.
4. Бугайов О. І. Концептуальні положення щодо розробки педагогічних програмних засобів із фізики / О. І. Бугайов // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2004. – No 8. – С. 13–14.
5. Ланіс В. Я. Підготовка студентів фізико-математичних факультетів до використання технічних засобів навчання в школі /
В. Я. Ланіс, О. Д. Яковлева, Е. В. Коршак, В. М. Таранченко. – К. : РНМКВСПО, 1979. – 24 с.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Антоненко, І. (2013). Оцінка знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 8–11. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3017

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи