Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3020Ключові слова:
професійна підготовка, властивості, принципи, етапи, майбутній учитель фізичної культуриАнотація
Бєлікова Н. О. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури.
Визначено та науково обґрунтовано концептуальні основи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури: взаємопов’язані властивості (релевантність професійному середовищу, інноваційність, комунікативність, трансформованість, комфортність, демократизація і випереджувальний розвиток), принципи та етапи цього процесу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 112
/ PDF downloads: 92
Посилання
1. Буштрук В. Д. Физическая культура и её формирование в процессе высшего профессионального образования : [учеб. пособ.] / В. Д. Буштрук, Ю. Войнар, В. Ф. Костюченко, Е. Г. Шубин. – СПб. : ГУАП, 2003. – 45 с.
2. Мартиненко В. В. Проблеми неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання і спорту / В. В. Мартиненко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2006. – No 3. – С. 55–58.
2. Мартиненко В. В. Проблеми неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання і спорту / В. В. Мартиненко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2006. – No 3. – С. 55–58.
Downloads
Опубліковано
21-11-2013
Як цитувати
Бєлікова, Н. (2013). Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 17–22. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3020
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Наталія Бєлікова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.