Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури

Автор(и)

  • Наталія Бєлікова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3020

Ключові слова:

професійна підготовка, властивості, принципи, етапи, майбутній учитель фізичної культури

Анотація

Бєлікова Н. О. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури.

Визначено та науково обґрунтовано концептуальні основи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури: взаємопов’язані властивості (релевантність професійному середовищу, інноваційність, комунікативність, трансформованість, комфортність, демократизація і випереджувальний розвиток), принципи та етапи цього процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 82 / PDF downloads: 79

Посилання

1. Буштрук В. Д. Физическая культура и её формирование в процессе высшего профессионального образования : [учеб. пособ.] / В. Д. Буштрук, Ю. Войнар, В. Ф. Костюченко, Е. Г. Шубин. – СПб. : ГУАП, 2003. – 45 с.
2. Мартиненко В. В. Проблеми неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання і спорту / В. В. Мартиненко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2006. – No 3. – С. 55–58.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Бєлікова, Н. (2013). Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Educational Dimension, 39, 17–22. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3020

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи