Принципи організації навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності студентів на засадах інтеграції
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3022Ключові слова:
принцип, інтеграція, самоосвіта, навчально-пізнавальна діяльністьАнотація
Бондар Л. А. Принципи організації навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності студентів на засадах інтеграції.
У статті теоретично обґрунтовано принципи організації навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності студентів на засадах інтеграції в умовах вищого навчального закладу. Термін «принцип» розглянуто з філософської, психологічної та педагогічної позиції; проаналізовано критерії, за якими згруповано принципи навчання; визначено систему принципів організації самостійної навчальної діяльності студентів в умовах вищого педагогічного навчального закладу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 114
/ PDF downloads: 92
Посилання
1. Большой энциклопедический словарь. – [2-е изд., перераб. и доп.]. – М. : Большая Российская энциклопедия; СПб. : Норинт, 2001. – 1456 с.
2. Борисова З. Н. Метод научной педагогики М. Монтессори / З. Н. Борисова, Р. А. Семерникова. – К. : Деловая Украина, 1993. – 131 с.
3. Дистервег А. Избранные педагогические сочинения / А. Дистервег. – М. : Знание, 1956. – 374 с.
4. Загальна психологія : [підручник] / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. – К. : Либідь, 2005. – 464 с.
5. Загвязинский В. И. Методология и методика дидактического исследования / В. И. Загвязинский. – М. : Педагогика, 1982. – 160 с.
6. Кессиди Ф. X. Сократ / Ф. Х. Кессиди. – СПб. : Алетейя, 2001. – 343 с.
7. Русова С. Вибрані педагогічні твори / Софія Русова; [за ред. Є. І. Коваленко]. – К. : Либідь, 1997. – 320 с.
8. Философский энциклопедический словарь / [гл. ред.: Л. Ф. Ильичёв, П. Н. Федосеев, С. М. Ковалёв и др.]. – М. : Сов. энциклопедия, 1983. – 840 с.
9. Фіцула М. М. Педагогіка: [посібник] / Михайло Михайлович Фіцула. – К. : ВЦ «Академія», 2000. – 542 с.
2. Борисова З. Н. Метод научной педагогики М. Монтессори / З. Н. Борисова, Р. А. Семерникова. – К. : Деловая Украина, 1993. – 131 с.
3. Дистервег А. Избранные педагогические сочинения / А. Дистервег. – М. : Знание, 1956. – 374 с.
4. Загальна психологія : [підручник] / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. – К. : Либідь, 2005. – 464 с.
5. Загвязинский В. И. Методология и методика дидактического исследования / В. И. Загвязинский. – М. : Педагогика, 1982. – 160 с.
6. Кессиди Ф. X. Сократ / Ф. Х. Кессиди. – СПб. : Алетейя, 2001. – 343 с.
7. Русова С. Вибрані педагогічні твори / Софія Русова; [за ред. Є. І. Коваленко]. – К. : Либідь, 1997. – 320 с.
8. Философский энциклопедический словарь / [гл. ред.: Л. Ф. Ильичёв, П. Н. Федосеев, С. М. Ковалёв и др.]. – М. : Сов. энциклопедия, 1983. – 840 с.
9. Фіцула М. М. Педагогіка: [посібник] / Михайло Михайлович Фіцула. – К. : ВЦ «Академія», 2000. – 542 с.
Downloads
Опубліковано
21-11-2013
Як цитувати
Бондар, Л. (2013). Принципи організації навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності студентів на засадах інтеграції. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 27–33. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3022
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Лілія Бондар
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.