Аналіз результатів упровадження дидактичної моделі формування пізнавальної самостійності студентів немовних спеціальностей у процесі вивчення іноземних мов
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3024Ключові слова:
дидактична модель, пізнавальна самостійність, вивчення іноземних мов, шляхи реалізації, результати впровадженняАнотація
Довганець В. І. Аналіз результатів упровадження дидактичної моделі формування пізнавальної самостійності студентів немовних спеціальностей у процесі вивчення іноземних мов.
У статті представлено шляхи реалізації дидактичної моделі формування пізнавальної самостійності студентів немовних спеціальностей у процесі вивчення іноземних мов. Автор аналізує результати впровадження дидактичної моделі, отримані через емпіричне дослідження об’єкта, і відтворює якісно-кількісну динаміку формування пізнавальної самостійності студентів за обраними критеріями.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 106
/ PDF downloads: 83
Посилання
1. Алтайцев А. М. Учебно-методический комплекс как модель организации учебных материалов и средств истанционного обучения / А. М. Алтайцев, В. В. Наумов. – Минск : БГУ, 2002. – 288 с.
2. Дьюи Дж. Демократия и образование / Дж. Дьюи [пер. с англ. Ю. И. Турчаниновой и др.]. – М. : Педагогика-Пресс, 2000. –
382 с.
3. Принципи побудови моделей [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://wiki.kspu.kr.ua/
2. Дьюи Дж. Демократия и образование / Дж. Дьюи [пер. с англ. Ю. И. Турчаниновой и др.]. – М. : Педагогика-Пресс, 2000. –
382 с.
3. Принципи побудови моделей [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://wiki.kspu.kr.ua/
Downloads
Опубліковано
21-11-2013
Як цитувати
Довганець, В. (2013). Аналіз результатів упровадження дидактичної моделі формування пізнавальної самостійності студентів немовних спеціальностей у процесі вивчення іноземних мов. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 38–43. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3024
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Вікторія Довганець
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.