Аналіз результатів упровадження дидактичної моделі формування пізнавальної самостійності студентів немовних спеціальностей у процесі вивчення іноземних мов

Автор(и)

  • Вікторія Довганець

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3024

Ключові слова:

дидактична модель, пізнавальна самостійність, вивчення іноземних мов, шляхи реалізації, результати впровадження

Анотація

Довганець В. І. Аналіз результатів упровадження дидактичної моделі формування пізнавальної самостійності студентів немовних спеціальностей у процесі вивчення іноземних мов.

У статті представлено шляхи реалізації дидактичної моделі формування пізнавальної самостійності студентів немовних спеціальностей у процесі вивчення іноземних мов. Автор аналізує результати впровадження дидактичної моделі, отримані через емпіричне дослідження об’єкта, і відтворює якісно-кількісну динаміку формування пізнавальної самостійності студентів за обраними критеріями.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 106 / PDF downloads: 83

Посилання

1. Алтайцев А. М. Учебно-методический комплекс как модель организации учебных материалов и средств истанционного обучения / А. М. Алтайцев, В. В. Наумов. – Минск : БГУ, 2002. – 288 с.
2. Дьюи Дж. Демократия и образование / Дж. Дьюи [пер. с англ. Ю. И. Турчаниновой и др.]. – М. : Педагогика-Пресс, 2000. –
382 с.
3. Принципи побудови моделей [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://wiki.kspu.kr.ua/

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Довганець, В. (2013). Аналіз результатів упровадження дидактичної моделі формування пізнавальної самостійності студентів немовних спеціальностей у процесі вивчення іноземних мов. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 38–43. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3024

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи