Здоров’язберігальна компетентність майбутніх учителів початкових класів: поняття і структура

Автор(и)

  • Олег Ландо

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3028

Ключові слова:

компетенція, компетентність, здоров’язбереження

Анотація

Ландо О. А. Здоров’язберігальна компетентність майбутніх учителів початкових класів: поняття і структура.

Статтю присвячено проблемі здоров’язберігальної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Розкрито поняття і структуру здоров’язберігальної компетентності майбутніх учителів початкових класів, а також необхідність усвідомленого ставлення майбутніх учителів до здоров’я та здорового способу життя.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 87 / PDF downloads: 94

Посилання

1. Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. – К. ; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2004. – 1440 с.
2. Влияние социальных факторов на здоровье и аддиктивное поведение студентов / Л. Н. Коробов, А. Н. Карзаков, В. Н. Соловьев [и др.] // Социология медицины. – 2009. – No 1. – С. 53–59.
3. Зимняя И. А. Интегративный подход к оценке единой социально-профессиональной компетентности выпускников вузов / И. А. Зимняя, Е. В. Земцова // Высшее образование сегодня. – 2008. – No 5. – С. 14–19.
4. Кострова Ю. С. Генезис понятий «компетенция» и «компетентность» // Молодой ученый. – 2011. – No 12. – С. 102–104.
5. Митина М. Л. Психология профессионального развития / М. Л. Митина. – М., 1998.
6. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року [ Електронний ресурс] – Режим доступу: http://president.gov.ua/documents/15828.html.
7. Нестеренко В. В. Підготовка майбутніх педагогів до виховання у дошкільників навичок здорового способу життя: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук / В. В. Нестеренко; ПДПУ імені К. Д. Ушинського. – Одеса, 2003. – 20 с.
8. Панчук Н. С. Проблема формирования здоровьесберегающей ответственности студентов в современном вузе / Н. С. Панчук, Н. А. Шмыгрева // Ученые записки университета им. П. Ф. Лесгафта. – 2011. – No 1 (71). – С. 87–90.
9. Педагогика профессионального образования / под ред. В. А. Сластенина. – М. : Издательский центр «Академия», 2004. – 368 с.
10. Педагогический энциклопедический словарь. – М. : Большая российская энциклопедия, 2002.
11. Попов А. А. Модель организации здорового образа жизни студентов в творческом вузе / А. А. Попов // Вестник Кемеровского государственного университета культуры и искусств. – 2011. – No 14. – С. 57–67.
12. Проскурякова Л. А. Здоровьесбережение в системе высшего образования / Л. А. Проскурякова // Высшее образование сегодня. – 2010. – No 6. – С. 80–83.
13. Селезнева Н. А. К вопросу о социально-психологической адаптации студентов к условиям учебной работы в вузе / Н. А. Селезнева // Ученые записки Казанской государственной академии ветеринарной медицины им. Н. Э. Баумана. – 2010. – No 202. – С. 331–336.
14. Югова Е. А. Технологии формирования здоровьесберегающей компетентности у студентов: [монографія] / Е. А Югова; рец.: С. Г. Махнева, Л. Г. Петрова; Рос. гос. проф.-пед. ун-т. – Екатеринбург: Издательство РГППУ, 2012. – 116 с.
15. Шатрова Е. А. Моделирование здоровьесберегающей компетентности педагога / Межвуз. науч. конф.-семинар молодых ученых по результатам исследований в области психологии, педагогики и социологии (25 декабря 2009 г., г. Красноярск): сб. тр.: в 3 ч. Ч.3. / под общ. ред. Я. А. Максимова; Научно-инновационный центр – Красноярск, 2010. С. 124. 16. Устав (Конституция) Всемирной Организации Здравоохранения // ВОЗ. Основные документы. 39-е издание.; [пер. с
англ.] – М. : Медицина, 1995. – 208 с.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Ландо, О. (2013). Здоров’язберігальна компетентність майбутніх учителів початкових класів: поняття і структура. Educational Dimension, 39, 56–62. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3028

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи