Сутнісна характеристика особливостей професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей

Автор(и)

  • Ганна Цвєткова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3037

Ключові слова:

самовдосконалення, сутнісна характеристика особливостей самовдосконалення, детермінуюча цілемотиваційна спрямованість, саморефлексія, самоподолання через самообмеження, професійна самореалізація, професійна саморегуляція

Анотація

Цвєткова Г. Г. Сутнісна характеристика особливостей професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей.

У статті охарактеризовано сутнісні особливості самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей; зроблено порівняльний аналіз особливостей професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей та вчителів загальноосвітньої школи, виокремлено причини успішності самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 109 / PDF downloads: 99

Посилання

1. Климов Е. А. Педагогический труд : психологические составляющие / А. Климов. — М. : Изд. центр «Академия», 2004. – 240 с. 2. Морозов А.В. Креативная педагогика и психология : [учебное пособие] / Александр Владимирович Морозов, Дмитрий Владимирович Чернилевский. – [2-е изд., испр. и доп.] – М. : Академический Проект, 2004. – 560 с.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Цвєткова, Г. (2013). Сутнісна характеристика особливостей професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 103–111. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3037

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи