Сутнісна характеристика особливостей професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3037Ключові слова:
самовдосконалення, сутнісна характеристика особливостей самовдосконалення, детермінуюча цілемотиваційна спрямованість, саморефлексія, самоподолання через самообмеження, професійна самореалізація, професійна саморегуляціяАнотація
Цвєткова Г. Г. Сутнісна характеристика особливостей професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей.
У статті охарактеризовано сутнісні особливості самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей; зроблено порівняльний аналіз особливостей професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей та вчителів загальноосвітньої школи, виокремлено причини успішності самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 109
/ PDF downloads: 99
Посилання
1. Климов Е. А. Педагогический труд : психологические составляющие / А. Климов. — М. : Изд. центр «Академия», 2004. – 240 с. 2. Морозов А.В. Креативная педагогика и психология : [учебное пособие] / Александр Владимирович Морозов, Дмитрий Владимирович Чернилевский. – [2-е изд., испр. и доп.] – М. : Академический Проект, 2004. – 560 с.
Downloads
Опубліковано
21-11-2013
Як цитувати
Цвєткова, Г. (2013). Сутнісна характеристика особливостей професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 103–111. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3037
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Ганна Цвєткова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.