Професійний розвиток учителя початкових класів у період введення у професію у Російській Федерації
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3046Ключові слова:
професійний розвиток учителя початкових класів, становлення, модель, напрями, етапи професійного розвиткуАнотація
Поперечна Л. Ю. Професійний розвиток учителя початкових класів у період введення у професію у Російській Федерації.
Дослідження присвячене актуальній темі – професійному розвитку учителя початкових класів у період уведення у професію. У статті представлено модель організаційно-педагогічного забезпечення професійного становлення вчителя початкових класів. Автором досліджено напрями управління професійним розвитком учителя, проаналізовано етапи входження молодого вчителя у професію.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 102
/ PDF downloads: 95
Посилання
1. Алексеева И. С. Профессиональное становление молодых специалистов в условиях сельской школы: автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук : спец. : 13.00.01 – «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Ирина Степановна Алексеева. – Якутск, 2006. – 21 с.
2. Анцыферова Л. И. Психология личности как развивающейся системы / Л. И. Анцыферова // Психология формирования
и развития личности. – М. : Наука, 1991. – 238 с.
3. Закон України «Про освіту» від 23 травня 1991 року. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: osvita.ua.
4. Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.gdo.kiev.ua.
5. Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова – М. : Знание. – 1996. – 308 с.
6. Федотенко И. Л. Молодой учитель и его старшие коллеги: два взгляда на одну проблему // Директор школы. – 1997. – No 4. – С. 18–24.
7. Федеральная целевая программа развития образования на 2011–2015 годы. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.garant.ru/products/ipo/prime/doc/55070647/.
2. Анцыферова Л. И. Психология личности как развивающейся системы / Л. И. Анцыферова // Психология формирования
и развития личности. – М. : Наука, 1991. – 238 с.
3. Закон України «Про освіту» від 23 травня 1991 року. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: osvita.ua.
4. Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.gdo.kiev.ua.
5. Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова – М. : Знание. – 1996. – 308 с.
6. Федотенко И. Л. Молодой учитель и его старшие коллеги: два взгляда на одну проблему // Директор школы. – 1997. – No 4. – С. 18–24.
7. Федеральная целевая программа развития образования на 2011–2015 годы. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.garant.ru/products/ipo/prime/doc/55070647/.
Downloads
Опубліковано
21-11-2013
Як цитувати
Поперечна, Л. (2013). Професійний розвиток учителя початкових класів у період введення у професію у Російській Федерації. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 149–154. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3046
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Леся Поперечна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.