Дидактична адаптація форм, методів, прийомів і засобів самостійної пізнавальної діяльності в парадигмі учень старшої школи – студент вищого навчального закладу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3063Ключові слова:
дидактична адаптація, форми, методи, прийоми, засоби самостійної пізнавальної діяльності, самостійна навчальна діяльність, організація самостійної навчальної діяльностіАнотація
Полякова В. Я. Дидактична адаптація форм, методів, прийомів і засобів самостійної пізнавальної діяльності в парадигмі учень старшої школи – студент вищого навчального закладу.
У статті на ґрунті здійсненого психолого-педагогічного аналізу розглянуто дидактичну адаптацію форм, методів, прийомів і засобів самостійної пізнавальної діяльності в парадигмі учень старшої школи – студент вищого навчального закладу як одну з дидактичних умов організації самостійної навчальної діяльності учнів старшої школи.
Завантаження
Metrics
PDF views
107
Abstract views: 136
/ PDF downloads: 107
Посилання
1. Кузьмінський А. І. Педагогіка / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. – Київ : Знання, 2007. – 447 с.
2. Куписевич Ч. Основы общей дидактики / Ч. Куписевич. – М. : Высшая школа, 1986. – 320 с.
3. Ягупов В. В. Педагогіка: [навч. посіб.] / Василь Васильович Ягупов. – Київ : Либідь, 2003. – 560 с.
2. Куписевич Ч. Основы общей дидактики / Ч. Куписевич. – М. : Высшая школа, 1986. – 320 с.
3. Ягупов В. В. Педагогіка: [навч. посіб.] / Василь Васильович Ягупов. – Київ : Либідь, 2003. – 560 с.
Downloads
Опубліковано
21-11-2013
Як цитувати
Полякова, В. (2013). Дидактична адаптація форм, методів, прийомів і засобів самостійної пізнавальної діяльності в парадигмі учень старшої школи – студент вищого навчального закладу. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 237–243. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3063
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Вікторія Полякова

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.