Формування географічних понять на основі компетентнісного підходу до навчання географії України

Автор(и)

  • Світлана Тросюк

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3067

Ключові слова:

географічні поняття, компетентнісний підхід, учні основної школи, природничі предмети

Анотація

Тросюк С. Д. Формування географічних понять на основі компетентнісного підходу до навчання географії України.

У статті розкрито поетапність процесу формування географічних понять на основі компетентнісного підходу до навчання географії України. Подано структурні конструкти у змісті формування географічних понять у процесі навчання географії України на рівні явищ, відношень і понять. Наведено зразки завдань для формування географічної компетенції на засадах компетентнісного підходу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 87 / PDF downloads: 220

Посилання

1. Даниленко Л. Експертиза інноваційно-освітніх проектів та технологія її здійснення / Л. Даниленко. – К. : Директор школи. – 2002. – No 35. – С. 34–38.
2. Зайченко І. В. Педагогіка : [навч. посіб. для студентів вищих пед. навч. закл.] / І. В. Зайченко. – Чернігів, 2003. – 528 с.
3. Подмазин С. И. Теория и практика семестрово-блочно-зачетного режима обучения 12-бального оценивания знаний
учащихся : [науч.-метод. пособ.] / С. И. Подмазин. – Запорожье : Просвита, 2000. – 88 с.
4. Топузов О. М. Проблемне навчання географії в школі: теорія і практика : [монографія] / Олег Михайлович Топузов. – К. : Фенікс, 2007. – 304 с.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Тросюк, С. (2013). Формування географічних понять на основі компетентнісного підходу до навчання географії України. Educational Dimension, 39, 258–263. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3067

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти