Формування географічних понять на основі компетентнісного підходу до навчання географії України
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3067Ключові слова:
географічні поняття, компетентнісний підхід, учні основної школи, природничі предметиАнотація
Тросюк С. Д. Формування географічних понять на основі компетентнісного підходу до навчання географії України.
У статті розкрито поетапність процесу формування географічних понять на основі компетентнісного підходу до навчання географії України. Подано структурні конструкти у змісті формування географічних понять у процесі навчання географії України на рівні явищ, відношень і понять. Наведено зразки завдань для формування географічної компетенції на засадах компетентнісного підходу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 104
/ PDF downloads: 240
Посилання
1. Даниленко Л. Експертиза інноваційно-освітніх проектів та технологія її здійснення / Л. Даниленко. – К. : Директор школи. – 2002. – No 35. – С. 34–38.
2. Зайченко І. В. Педагогіка : [навч. посіб. для студентів вищих пед. навч. закл.] / І. В. Зайченко. – Чернігів, 2003. – 528 с.
3. Подмазин С. И. Теория и практика семестрово-блочно-зачетного режима обучения 12-бального оценивания знаний
учащихся : [науч.-метод. пособ.] / С. И. Подмазин. – Запорожье : Просвита, 2000. – 88 с.
4. Топузов О. М. Проблемне навчання географії в школі: теорія і практика : [монографія] / Олег Михайлович Топузов. – К. : Фенікс, 2007. – 304 с.
2. Зайченко І. В. Педагогіка : [навч. посіб. для студентів вищих пед. навч. закл.] / І. В. Зайченко. – Чернігів, 2003. – 528 с.
3. Подмазин С. И. Теория и практика семестрово-блочно-зачетного режима обучения 12-бального оценивания знаний
учащихся : [науч.-метод. пособ.] / С. И. Подмазин. – Запорожье : Просвита, 2000. – 88 с.
4. Топузов О. М. Проблемне навчання географії в школі: теорія і практика : [монографія] / Олег Михайлович Топузов. – К. : Фенікс, 2007. – 304 с.
Downloads
Опубліковано
21-11-2013
Як цитувати
Тросюк, С. (2013). Формування географічних понять на основі компетентнісного підходу до навчання географії України. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 258–263. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3067
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Світлана Тросюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.