Особливості професійної підготовки інженерів у німецьких ВНЗ у системі дуальної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3075Ключові слова:
професійна освіта, дуальна освіта, професійна підготовка, інженерАнотація
Гарасюта В. М. Особливості професійної підготовки інженерів у німецьких ВНЗ у системі дуальної освіти.
У статті висвітлюються основні питання організації навчання інженерів у німецьких ВНЗ у системі дуальної освіти. Розглянуто переваги професійної підготовки майбутніх фахівців у процесі дуального навчання. Подано вимоги до майбутніх інженерів з боку підприємств і навчальних закладів. Викладено можливості працевлаштування випускників.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 99
/ PDF downloads: 104
Посилання
1. Абашкіна Н. В. Принцип розвитку професійної освіти в Німеччині / Н. В. Абашкіна. – К. : Вища школа, 1998. – 207 с.
2. Абашкіна Н. В. Принципи розвитку професійної освіти в Німеччині : [монографія] / Н. В. Абашкіна. – К. : Вища школа,
1998. – 207 с.
3. Липкина И. Н. Система образования взрослых в Германии : [учеб.- метод. пособие] / И. Н. Липкина, В. П. Тарантей. – Гродно : ГрГУ, 2001. – 104 с.
3. Липкина И. Н. Система образования взрослых в Германии : [учеб.- метод. пособие] / И. Н. Липкина, В. П. Тарантей. – Гродно : ГрГУ, 2001. – 104 с.
4. Berufsbildungsgesetz (BBiG) – Закон о профессиональном образовании Германии [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.gesetze-im-internet.de/bundesrecht/bbig_2005/gesamt.pdf.
5. Торопов Д. А. Обеспечение качества профессионального образования в Германии : дис... д-ра пед. наук / Д. А Торопов; РАО
Ин-т педагогики и психологии профессионального образования. – М., 2005. – 301 с.
6. Романов С. П. Дуальная система инженерно-педагогического образования / С. П. Романов // Образование и наука. – 2007. – No 5. – С. 54–63.
2. Абашкіна Н. В. Принципи розвитку професійної освіти в Німеччині : [монографія] / Н. В. Абашкіна. – К. : Вища школа,
1998. – 207 с.
3. Липкина И. Н. Система образования взрослых в Германии : [учеб.- метод. пособие] / И. Н. Липкина, В. П. Тарантей. – Гродно : ГрГУ, 2001. – 104 с.
3. Липкина И. Н. Система образования взрослых в Германии : [учеб.- метод. пособие] / И. Н. Липкина, В. П. Тарантей. – Гродно : ГрГУ, 2001. – 104 с.
4. Berufsbildungsgesetz (BBiG) – Закон о профессиональном образовании Германии [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.gesetze-im-internet.de/bundesrecht/bbig_2005/gesamt.pdf.
5. Торопов Д. А. Обеспечение качества профессионального образования в Германии : дис... д-ра пед. наук / Д. А Торопов; РАО
Ин-т педагогики и психологии профессионального образования. – М., 2005. – 301 с.
6. Романов С. П. Дуальная система инженерно-педагогического образования / С. П. Романов // Образование и наука. – 2007. – No 5. – С. 54–63.
Downloads
Опубліковано
21-11-2013
Як цитувати
Гарасюта, В. (2013). Особливості професійної підготовки інженерів у німецьких ВНЗ у системі дуальної освіти. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 299–302. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3075
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Володимир Гарасюта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.