Особливості професійної підготовки інженерів у німецьких ВНЗ у системі дуальної освіти

Автор(и)

  • Володимир Гарасюта

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3075

Ключові слова:

професійна освіта, дуальна освіта, професійна підготовка, інженер

Анотація

Гарасюта В. М. Особливості професійної підготовки інженерів у німецьких ВНЗ у системі дуальної освіти.

У статті висвітлюються основні питання організації навчання інженерів у німецьких ВНЗ у системі дуальної освіти. Розглянуто переваги професійної підготовки майбутніх фахівців у процесі дуального навчання. Подано вимоги до майбутніх інженерів з боку підприємств і навчальних закладів. Викладено можливості працевлаштування випускників.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 84 / PDF downloads: 90

Посилання

1. Абашкіна Н. В. Принцип розвитку професійної освіти в Німеччині / Н. В. Абашкіна. – К. : Вища школа, 1998. – 207 с.
2. Абашкіна Н. В. Принципи розвитку професійної освіти в Німеччині : [монографія] / Н. В. Абашкіна. – К. : Вища школа,
1998. – 207 с.
3. Липкина И. Н. Система образования взрослых в Германии : [учеб.- метод. пособие] / И. Н. Липкина, В. П. Тарантей. – Гродно : ГрГУ, 2001. – 104 с.
3. Липкина И. Н. Система образования взрослых в Германии : [учеб.- метод. пособие] / И. Н. Липкина, В. П. Тарантей. – Гродно : ГрГУ, 2001. – 104 с.
4. Berufsbildungsgesetz (BBiG) – Закон о профессиональном образовании Германии [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.gesetze-im-internet.de/bundesrecht/bbig_2005/gesamt.pdf.
5. Торопов Д. А. Обеспечение качества профессионального образования в Германии : дис... д-ра пед. наук / Д. А Торопов; РАО
Ин-т педагогики и психологии профессионального образования. – М., 2005. – 301 с.
6. Романов С. П. Дуальная система инженерно-педагогического образования / С. П. Романов // Образование и наука. – 2007. – No 5. – С. 54–63.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Гарасюта, В. (2013). Особливості професійної підготовки інженерів у німецьких ВНЗ у системі дуальної освіти. Educational Dimension, 39, 299–302. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3075

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек