Особливості змісту освіти в початковій школі Японії

Автор(и)

  • Оксана Гудовсек

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3076

Ключові слова:

зміст, початкова школа, навчання, моральне виховання, учні, програма

Анотація

Гудовсек О. А. Особливості змісту освіти в початковій школі Японії.

У статті проаналізовано особливості навчання в сучасній початковій школі Японії. На основі аналізу змісту початкової освіти виокремлено найважливіші його складники, розкрито специфіку навчальних предметів. Визначено, що важливе місце у змісті освіти японських початкових шкіл займає моральне виховання, а також позакласна виховна робота, участь дітей у національних святах.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 104 / PDF downloads: 102

Посилання

1. Нурутдинова А. Р. Этико-эстетическое воспитание в Японии / А. Р. Нурутдинова // Педагогика. – 2006. – No 10. – C. 87.
2. Салимова К. И. Общеобразовательная школа Японии в ХХ в. / К. И. Салимова // Педагогика. – 2006.- No8. – С. 88–96.
3. Berque А. Les mots de l’educatoin japonaise (1). / A. Berque. – Paris, 1998.
4. Sasaki M. Viewof of Today’s Japan / M. Sasaki. – ALC Press:Japanese Texbook Series – 1995 – 418 p.
5. 佐藤順 – (2004). 現代教育制度. – 東京: 学文社.
6. 梅木 松助 (1994). 教育学概説. –- 東京: 学芸図書馘更.
7. 真野宮雄、増田實 (1994). 現代教育 概説. – 東京: 学術図書出版.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Гудовсек, О. (2013). Особливості змісту освіти в початковій школі Японії. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 302–308. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3076

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек