Реалізація гендерної освіти бакалаврів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах Канади

Автор(и)

  • Оксана Юр’єва

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3083

Ключові слова:

гендер, гендерна освіта, компоненти навчального процесу, бакалаври гуманітарних спеціальностей

Анотація

Юр’єва О. Ю. Реалізація гендерної освіти бакалаврів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах Канади.

У статті проаналізовано основні елементи процесу реалізації гендерної освіти бакалаврів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах Канади. На основі аналізу навчальних програм гуманітарних факультетів 42 університетів Канади визначено ключові етапи та компоненти реалізації гендерної освіти. У результаті осмислення ролі гендерної освіти в підготовці бакалаврів гуманітарних спеціальностей університетів Канади розроблено структурно-логічну схему цього процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 115 / PDF downloads: 86

Посилання

1. Academic Women’s Studies // Women’s and Gender Studies et Recherches Feministes [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.wgsrf.com/academic-womens-studies.html
2. Bannerji H. Unsettling relations: The university a as site of feminist
struggles/ Himani Bannerji, Linda Carty, Kari Dehli, Susan Heald, Kate McKenna. – Toronto: The Women’s Press, 1991. – 160 p.
3. Briskin, L. Feminist Pedagogy: Teaching and Learning Liberation. – Ottawa: CRIAW/ICREF, 1994. – 46 p.
4. Briskin, Linda and Rebecca Priegert C. Introduction – feminist pedagogy: Challenging the Normative / L. Briskin and R. Coulter //
Canadian Journal of Education. – 1992. – Vol. 17, No 3. – P. 247–263.
5. Gaskell J. Claiming an education: Feminism and Canadian schools/ Jane Gaskel, Arlene McLaren, Myra Novogrodsky. – Toronto: Our Schools/Our Selves Foundation and Garamond Press, 1989. – 106 p.
6. Hobbs M., Rice C. Rethinking Women’s Studies: Curriculum, Pedagogy, and the Introductory Course/ Margaret Hobbs, Carla Rice // Atlantis. – 2011. – Vol. 35, No 2. – P. 139–149. 2011.
7. Hoodfar H. Feminist Anthropology and Critical Pedagogy: The Anthropology of Classrooms’ Excluded Voices/ Homa Hoodfar// Canadian Journal of Education. – 1992. Vol. 17, No3. – P. 303–320.
8. Litner B. The Equitable Inclusion of Women in Higher Education: Some Consequences for Teaching / Bluma Litner, Amy Rossiter, Marilyn Taylor// Canadian Journal of education. – 1992. – Vol. 17, No 3. – P. 286–302.
9. Ng, R. ‘A Woman Out of Control’: Deconstructing Sexism and Rasism in the University / Roxana Ng // Canadian Journal of education. – 1993. Vol. 18, No 3. – P. 189 – 205.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Юр’єва, О. (2013). Реалізація гендерної освіти бакалаврів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах Канади. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 341–347. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3083

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек