Етапи навчання професійно-орієнтованого аудіювання англійською мовою курсантів вищих військових навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3106Ключові слова:
професійно-орієнтоване аудіювання, віськово-спеціальна мовна підготовка, педагогічні умови, уміння професійно-орієнтованого аудіювання, комплекс вправАнотація
Златніков В. Г. Етапи навчання професійно-орієнтованого аудіювання англійською мовою курсантів вищих військових навчальних закладів.
Стаття присвячена проблемі навчання курсантів вищих військових навчальних закладів професійно-орієнтованого аудіювання англійською мовою. У статті схарактеризовано основні етапи роботи з аудіотекстами, виокремлено педагогічні умови, які впливають на ефективність навчання аудіювання на кожному із визначених етапів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 125
/ PDF downloads: 136
Посилання
1. Бігич О. Б. Методика формування іншомовної компетенції в аудіюванні у студентів мовних спеціальностей / О. Б. Бігич // Методика формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції: [курс лекцій]. – К. : Ленвіт, 2011. – С. 175–188.
2. Буряк В. К. Умови та засоби самоосвіти студентів у вищій школі / В. К. Буряк // Рідна школа. – 2002.– No 6. – С. 18–29.
3. Гурвич П. Б. Обучение устной экспрессивной речи на факультетах иностранных языков: дисс. ... докт. пед. наук: 13.00.02 / Петр Борисович Гурвич. – Владимир, 1971. – 536 с.
4. Ляховицкий М. В. Методика преподавания иностранных языков / М. В. Ляховицкий. – М. : Высшая школа, 1981. – 159 с.
5. Новоградська-Морська Н. А. Навчання майбутніх економістів аудіюванню англомовної професійно спрямованої телевізійної інформації / Н. А. Новоградська-Морська // Іноземні мови. – 2005. – No 2. – С. 38–42.
6. Обносов Н. С. К вопросу о содержании понятия неподготовленной речи и классификации упражнений, направленных на ее развитие / Н. С. Обносов // Иностранные языки в
школе. – 1968. – No 3. – C. 51–57.
2. Буряк В. К. Умови та засоби самоосвіти студентів у вищій школі / В. К. Буряк // Рідна школа. – 2002.– No 6. – С. 18–29.
3. Гурвич П. Б. Обучение устной экспрессивной речи на факультетах иностранных языков: дисс. ... докт. пед. наук: 13.00.02 / Петр Борисович Гурвич. – Владимир, 1971. – 536 с.
4. Ляховицкий М. В. Методика преподавания иностранных языков / М. В. Ляховицкий. – М. : Высшая школа, 1981. – 159 с.
5. Новоградська-Морська Н. А. Навчання майбутніх економістів аудіюванню англомовної професійно спрямованої телевізійної інформації / Н. А. Новоградська-Морська // Іноземні мови. – 2005. – No 2. – С. 38–42.
6. Обносов Н. С. К вопросу о содержании понятия неподготовленной речи и классификации упражнений, направленных на ее развитие / Н. С. Обносов // Иностранные языки в
школе. – 1968. – No 3. – C. 51–57.
Downloads
Опубліковано
16-05-2013
Як цитувати
Златніков, В. Г. (2013). Етапи навчання професійно-орієнтованого аудіювання англійською мовою курсантів вищих військових навчальних закладів. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 31–34. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3106
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Валентин Геннадійович Златніков
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.