Обґрунтування технології формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності

Автор(и)

  • Діна Миколаївна Тюріна Харківський інститут фінансів Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3180

Ключові слова:

моделювання, самостійна навчальна діяльність, технологія, уміння, студент, вищий економічний навчальний заклад

Анотація

Тюріна Д. М. Обґрунтування технології формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності.

У статті запропоновано та обґрунтовано технологію формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності, що передбачає визначення груп умінь моделювання та полягає в реалізації мотиваційно-пізнавального, тренувально-діяльнісного, рефлексивно-творчого етапів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 118 / PDF downloads: 114

Біографія автора

Діна Миколаївна Тюріна, Харківський інститут фінансів Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі

кандидат педагогічних наук

Посилання

1. Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии / В. П. Беспалько. – М. : Педагогика, 1988. – 192 с.
2. Бутенко Т. О. Обґрунтування педагогічної технології формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / Т. О. Бутенко // Режим доступу:
http://www.nbuv.gov.ua/ portal/soc_gum/pfto/2009_3/files/ped_2009_03_16_Butenko.pdf.
3. Гриньова М. В. Педагогічні технології: теорія та практика : [навч.-метод. посіб.] / за ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава : АСМІ, 2008. – 230 с.
4. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології / І. М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.
5. Ковальчук Г. О. Формування професійних педагогічних умінь у студентів – майбутніх викладачів економіки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Г. О. Ковальчук. – К., 1999. – 18 с.
6. Кучер А. В. Структура педагогічної технології формування вмінь професійного спілкування [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua /portal/Soc_Gum
/Vlush/Ped/2011_20_2/26.pdf.
7. Махмутов М. И. Педагогические технологии развития мышления / М. И. Махмутов, Г. И. Ибрагимов. – Казань, 1993. – 88 с. 8. Мойсеюк Н. Є. Педагогіка : [навч. посіб.] / Н. Є. Мойсеюк. – [5-е вид.]. –К., 2007. – 656 с.
9. Основы педагогики высшей школы : [учеб. пособ.] / Л. Л. Товажнянский [и др.]. – Харьков : НТУ «ХПИ», 2005. – 600 с.
10. Прокопенко І. Ф. Педагогічні технології : [навч. посіб.] / І. Ф. Прокопенко, В. І. Євдокимов. – Х. : Колегіум, 2005. – 224 с.
11. Степанов О. М. Основи психології і педагогіки : [посібник] /О. М. Степанов, М. М. Фіцула. – К. : Академвидав, 2003. – 504 с.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Тюріна, Д. М. (2013). Обґрунтування технології формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 105–110. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3180

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи