Модель формування управлінської компетентності майбутніх офіцерів пожежної безпеки у процесі професійної підготовки
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3279Ключові слова:
педагогічна модель, формування, управлінська компетентність, педагогічні умови, компонентАнотація
Король В. М. Модель формування управлінської компетентності майбутніх офіцерів пожежної безпеки у процесі професійної підготовки.
У статті подається методологічне та теоретичне обґрунтування моделі формування управлінської компетентності майбутніх офіцерів пожежної безпеки у процесі професійної підготовки на засадах суб’єктно-діяльнісного та компетентнісного підходів, стисло розкрито зміст кожного її компонента.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 105
/ PDF downloads: 120
Посилання
1. Новиков А. М. Методология научного исследования : [учебно-метод. пособие] / А. М. Новиков, Д. А. Новиков. – М. : Либроком, 2010. – 280 с.
2. Наказ Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи з 01.12.2009 No 808 «Про затвердження Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників МНС України» – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1041.38208.1&nobreak=1
2. Наказ Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи з 01.12.2009 No 808 «Про затвердження Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників МНС України» – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1041.38208.1&nobreak=1
Downloads
Опубліковано
14-02-2013
Як цитувати
Король, В. М. (2013). Модель формування управлінської компетентності майбутніх офіцерів пожежної безпеки у процесі професійної підготовки. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 71–78. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3279
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 В. М. Король
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.