Математична алгоритмічна компетентність: теоретико-методичні основи формування, структура та рівні

Автор(и)

  • В. В. Корольський Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • А. М. Капіносов Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3280

Ключові слова:

математична компетентність, алгоритмічна компетентність, алгоритм, алгоритмічне мислення, алгоритмічна культура, структура алгоритмічної компетентності, рівні алгоритмічної компетентності

Анотація

 

Корольський В. В., Капіносов А. М. Математична алгоритмічна компетентність: теоретико-методичні основи формування, структура та рівні.

У статті розкрито теоретико-методичні основи формування алгоритмічної компетентності як виду математичної компетентності, визначено її структуру і рівні.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 95 / PDF downloads: 123

Біографії авторів

В. В. Корольський, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат техн. наук, професор

А. М. Капіносов, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед. наук, ст. викладач

Посилання

1. Габай Т. В. Педагогическая психология / Т. В. Габай. – М. : Академия, 2003. – 240 с.
2. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 374 с.
3. Захарійченко Ю. О. Проект концептуального проведення в Україні зовнішнього незалежного оцінювання / Ю. О. Захарійченко, О. В. Школьний // Вісник ТІМО. – 2009. – No9. – С. 5–29.
4. Коменський Я. А. Избранные педагогические сочинения: Том 2 / Я. А. Коменський – М. : Педагогика, 1982. – С. 174–191.
5. Копаев А. В. Алгоритм как модель алгоритмического процесса [Электронный ресурс] / А. В. Копаев. – Режим доступа: URL: http: //www. rusedu.ru.
6. Лапчик М. П. Вычисления. Алгоритмизация. Програмирование / М. П. Лапчик. – М. : Просвещение, 1998. – 208 с.
7. Ляшенко О. І. Тест загальної навчальної компетентності як складова зовнішнього незалежного оцінювання абітурієнтів / О. І. Ляшенко, С. А. Раков, М. Зелман // Вісник ТІМО. – 2009. – No6. – С. 4–10.
8. Макаренков Ю. А. Что такое алгоритм? / Ю. А. Макаренков, А. А. Столяр. – Мн. : Нар. освіта, 1989. – 127 с.
9. Фридман Л. М. Логико-психологический анализ школьных задач / Л. М. Фридман. – М. : Педагогика, 1977. – 207 с.
10. Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. В. Хуторской // Народное образование. – 2003. – No3. – С. 58–64.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Корольський, В. В., & Капіносов, А. М. (2013). Математична алгоритмічна компетентність: теоретико-методичні основи формування, структура та рівні. Educational Dimension, 37, 78–84. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3280

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи