Математична алгоритмічна компетентність: теоретико-методичні основи формування, структура та рівні
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3280Ключові слова:
математична компетентність, алгоритмічна компетентність, алгоритм, алгоритмічне мислення, алгоритмічна культура, структура алгоритмічної компетентності, рівні алгоритмічної компетентностіАнотація
Корольський В. В., Капіносов А. М. Математична алгоритмічна компетентність: теоретико-методичні основи формування, структура та рівні.
У статті розкрито теоретико-методичні основи формування алгоритмічної компетентності як виду математичної компетентності, визначено її структуру і рівні.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 109
/ PDF downloads: 145
Посилання
1. Габай Т. В. Педагогическая психология / Т. В. Габай. – М. : Академия, 2003. – 240 с.
2. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 374 с.
3. Захарійченко Ю. О. Проект концептуального проведення в Україні зовнішнього незалежного оцінювання / Ю. О. Захарійченко, О. В. Школьний // Вісник ТІМО. – 2009. – No9. – С. 5–29.
4. Коменський Я. А. Избранные педагогические сочинения: Том 2 / Я. А. Коменський – М. : Педагогика, 1982. – С. 174–191.
5. Копаев А. В. Алгоритм как модель алгоритмического процесса [Электронный ресурс] / А. В. Копаев. – Режим доступа: URL: http: //www. rusedu.ru.
6. Лапчик М. П. Вычисления. Алгоритмизация. Програмирование / М. П. Лапчик. – М. : Просвещение, 1998. – 208 с.
7. Ляшенко О. І. Тест загальної навчальної компетентності як складова зовнішнього незалежного оцінювання абітурієнтів / О. І. Ляшенко, С. А. Раков, М. Зелман // Вісник ТІМО. – 2009. – No6. – С. 4–10.
8. Макаренков Ю. А. Что такое алгоритм? / Ю. А. Макаренков, А. А. Столяр. – Мн. : Нар. освіта, 1989. – 127 с.
9. Фридман Л. М. Логико-психологический анализ школьных задач / Л. М. Фридман. – М. : Педагогика, 1977. – 207 с.
10. Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. В. Хуторской // Народное образование. – 2003. – No3. – С. 58–64.
2. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 374 с.
3. Захарійченко Ю. О. Проект концептуального проведення в Україні зовнішнього незалежного оцінювання / Ю. О. Захарійченко, О. В. Школьний // Вісник ТІМО. – 2009. – No9. – С. 5–29.
4. Коменський Я. А. Избранные педагогические сочинения: Том 2 / Я. А. Коменський – М. : Педагогика, 1982. – С. 174–191.
5. Копаев А. В. Алгоритм как модель алгоритмического процесса [Электронный ресурс] / А. В. Копаев. – Режим доступа: URL: http: //www. rusedu.ru.
6. Лапчик М. П. Вычисления. Алгоритмизация. Програмирование / М. П. Лапчик. – М. : Просвещение, 1998. – 208 с.
7. Ляшенко О. І. Тест загальної навчальної компетентності як складова зовнішнього незалежного оцінювання абітурієнтів / О. І. Ляшенко, С. А. Раков, М. Зелман // Вісник ТІМО. – 2009. – No6. – С. 4–10.
8. Макаренков Ю. А. Что такое алгоритм? / Ю. А. Макаренков, А. А. Столяр. – Мн. : Нар. освіта, 1989. – 127 с.
9. Фридман Л. М. Логико-психологический анализ школьных задач / Л. М. Фридман. – М. : Педагогика, 1977. – 207 с.
10. Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. В. Хуторской // Народное образование. – 2003. – No3. – С. 58–64.
Downloads
Опубліковано
14-02-2013
Як цитувати
Корольський, В. В., & Капіносов, А. М. (2013). Математична алгоритмічна компетентність: теоретико-методичні основи формування, структура та рівні. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 78–84. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3280
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 В. В. Корольський, А. М. Капіносов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.