Використання методу проектів у професійній підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3293Ключові слова:
innovative technology, training students, project method, pre-school educationАнотація
Рогальська Н. В. Використання методу проектів у професійній підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти.
У статті розглядається проблема удосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти, зокрема йдеться про використання у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів методу проектів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 111
/ PDF downloads: 135
Посилання
1. Біла книга національної освіти України / Т. Ф. Алексєєнко, В. М. Аніщенко, Г. О. Балл [та ін.]; за заг. ред. акд. В. Д. Кременя; НАПН України – К.: Інформ. системи, 2010. – 342 с.
2. Інноваційні педагогічні технології. – К.: ІЗМН, 2004. – 546 с.
3. Метод проектов в университетском образовании: [сб. науч.-метод. cтатей]. – Вип. 6. / [под общ. ред. М. А. Гусаковского]. – Минск : БГУ, 2008. – 244 с.
4. Юсуфбекова Н. Общие основы педагогической инноватики: опыт разработки теории инновационных процессов в образовании / Н. Юсуфбекова. – М., 1991. – 41 с.
2. Інноваційні педагогічні технології. – К.: ІЗМН, 2004. – 546 с.
3. Метод проектов в университетском образовании: [сб. науч.-метод. cтатей]. – Вип. 6. / [под общ. ред. М. А. Гусаковского]. – Минск : БГУ, 2008. – 244 с.
4. Юсуфбекова Н. Общие основы педагогической инноватики: опыт разработки теории инновационных процессов в образовании / Н. Юсуфбекова. – М., 1991. – 41 с.
Downloads
Опубліковано
14-02-2013
Як цитувати
Рогальська, Н. В. (2013). Використання методу проектів у професійній підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 131–135. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3293
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Н. В. Рогальська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.