Зміст психолого-педагогічної підготовки майбутнього викладача до професійної творчої діяльності

Автор(и)

  • В. В. Сгадова ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3297

Ключові слова:

методологічні, теоретичні, методичні й технологічні знання, творчі вміння, умови здійснення психолого-педагогічної підготовки студентів до творчої діяльності

Анотація

Сгадова В. В. Зміст психолого-педагогічної підготовки майбутнього викладача до професійної творчої діяльності.

У статті розглянуто зміст психолого-педагогічної підготовки майбутнього викладача до професійної творчої діяльності, висвітлено різні види навчальної діяльності студентів, які забезпечують формування в них творчих умінь.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 97 / PDF downloads: 75

Біографія автора

В. В. Сгадова, ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

кандидат пед. наук, професор

Посилання

1. Абдуллина О. А. Общепедагогическая подготовка учителя / О. А. Абдуллина. – М. : Просвещение, 1990. – 141 с.
2. Андреев В. И. Педагогика творческого саморазвития / В. И. Андреев. – Казань, 1989. – 223 с.
3. Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии / В. П. Беспалько. – М. : Педагогика, 1989. – 192 с.
4. Бондар В. І. Дидактика : [підручник] / В. І. Бондар. – К. : Либідь, 2005. – 264 с.
5. Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н. В. Кузьмина. – М. : Высш. школа, 1990. – 119 с.
6. Сластенин В. А. Формирование личности учителя советской школы в процессе профессиональной подготовки / В. А. Сластенин. – М. : Просвещение, 1976. – 160 с.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Сгадова, В. В. (2013). Зміст психолого-педагогічної підготовки майбутнього викладача до професійної творчої діяльності. Educational Dimension, 37, 151–155. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3297

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи