Педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з дітьми з функціональними порушення опорно-рухового апарату

Автор(и)

  • О. М. Шовкопляс Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3306

Ключові слова:

педагогічні умови, майбутні вихователі, дошкільники

Анотація

Шовкопляс О. М. Педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з дітьми з функціональними порушення опорно-рухового апарату.

У статті розглядається структура необхідних педагогічних умов, для ефективного процесу формування готовності майбутніх вихователів до роботи з дошкільниками, що мають функціональні порушення опорно-рухового апарату.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 80

Біографія автора

О. М. Шовкопляс, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

ст. викладач

Посилання

1. Кузьмина Н. В. Профессионализм деятельности преподавателя и мастера производственного обучения профтехучилища / Н. М. Кузьмина. – М. : Высшая школа, 1989. – 179 с.
2. Посталюк Н. Ю. Концептуальные основы организации мониторинга региональных систем начального профессионального образования / Н. Ю. Посталюк, С. Ю. Алашеев // Стандарты и мониторинг в образовании. – 2006. – С. 37-43.
3. Философский энциклопедический словарь / Е. Ф. Губский, Г. В. Кораблева, В. А. Лутченко – М. : ИНФРА-М, 2006. – 576 с.
4. Філософський енциклопедичний словник / за ред. В. І. Шинкарука. – К. : Абрикос, 2002. – 392 с.
5. Якуба Ю. А. Связь теоретического и производственного обучения в средних профтехучилищах / Ю. А. Якуба. – М. : Высшая школа, 1986. – 56 с.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Шовкопляс, О. М. (2013). Педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з дітьми з функціональними порушення опорно-рухового апарату. Educational Dimension, 37, 188–191. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3306

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи