Методологічні основи педагогічної системи Фрідріха Фрьобеля

Автор(и)

  • О. Е. Анісімова Херсонський державний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3359

Ключові слова:

закон єдності, ідея саморозвитку, принцип природовідповідності, природні інстинкти дитини

Анотація

Анісімова О. Е. Методологічні основи педагогічної системи Фрідріха Фрьобеля.

У статті висвітлено методологічні засади педагогічної системи видатного німецького педагога Фрідріха Фрьобеля. Розкрито основні аспекти фрьобелівських ідей щодо теорії та практики виховання дитини дошкільного віку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 82 / PDF downloads: 137

Біографія автора

О. Е. Анісімова, Херсонський державний університет

викладач

Посилання

1. Борисова З. Фрідріх Фребель – засновник ідеї дитячого садка: (220 років від дня народження та 150 років від дня смерті) / З. Борисова // Дошк. виховання. – 2002. – No 12. – С. 5–7.
2. Гершунский Б. С. Философия образования для ХХІ века. (В поисках практико-ориентированных образовательных концепций) / Б. С. Гершунский – М. : Совершенство, 1998. – 608 с.
3. Крутій К. Л. До 100-річного ювілею першого дитячого садочка на Запорізькій землі / К. Л. Крутій // Дошкільна освіта. – 2008. – No 3(21). – C.42–46.
4. Фребель Ф. Будем жить для своих детей / Ф.Фребель / сост., предисл. Л. М. Волобуева. – М. : ИД «Карапуз», 2001. – 288 с.
5. Фребель Ф. Воспитание человека / Мчедлидзе Н. Б. и др.. // История дошкольной и зарубежной педагогики. – М.: Просвещение, 1974. – 464 с.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Анісімова, О. Е. (2013). Методологічні основи педагогічної системи Фрідріха Фрьобеля. Educational Dimension, 37, 424–427. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3359

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек