Оптимізація самостійної роботи студентів-філологів за кредитно- модульною системою організації навчально-виховного процесу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3389Ключові слова:
самостійна робота, кредитно-модульна система організації навчально- виховного процесу, модель особистісно зорієнтованого навчання, уміння і навички самостійної роботиАнотація
Бондар Л. А. Оптимізація самостійної роботи студентів-філологів за кредитно-модульною системою організації навчально-виховного процесу.
У статті розглянуто шляхи оптимізації самостійної роботи студентів-філологів в умовах сучасного педагогічного вишу, доповнено її змістові характеристики важливого складника навчально-виховного процесу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 104
/ PDF downloads: 95
Посилання
1. Жулкевська В. Теоретико-методологічні основи дистанційного навчання / В. Жулкевська // Педагогічна психологія професійної освіти. – 2007. –No 1. – С. 52–59.
2. Козаков В. Л. Самостоятельная работа студентов и ее информационно-методичекое обеспечение / В. Л. Козаков. – К., 1990. – 246 с.
3. Кредитно-модульна система підвищення якості освіти: [Національний гірничий університет] // Освіта України. – 2005. – No3. – С. 10–14.
4. Кулик Є. Дидактична характеристика процесу самоосвіти / Є. Кулик // Вища освіта України. 2006. –No13. – С. 10–13.
5. Плагов И. М. Пути совершенствования самостоятельной работы студентов в вузе: [учеб. пособ. для ун-тов, вузов, ф-тов повыш. квалиф. препод.] / И. М. Плагов, Т. И. Парубочая. –Челябинск: ЧГТУ, 1991. – 123 с.
6. Саулина О. П. Самостоятельная работа студентов как основа повышения эффективности их будущей профессиональной деятельности / О. П. Саулина, В. Н. Вяткина // Подготовка студентов факультета физической культуры к профессиональной деятельности. – М., 1991. – С. 114–121.
7. Середа І. В. Педагогічна підготовка вчителя в сучасному університеті / І.В. Середа // Неперервна професійна освіта : теорія і практика: [науково-методичний журнал]. – Київ, 2003. – Вип. 2. – С. 27–33.
2. Козаков В. Л. Самостоятельная работа студентов и ее информационно-методичекое обеспечение / В. Л. Козаков. – К., 1990. – 246 с.
3. Кредитно-модульна система підвищення якості освіти: [Національний гірничий університет] // Освіта України. – 2005. – No3. – С. 10–14.
4. Кулик Є. Дидактична характеристика процесу самоосвіти / Є. Кулик // Вища освіта України. 2006. –No13. – С. 10–13.
5. Плагов И. М. Пути совершенствования самостоятельной работы студентов в вузе: [учеб. пособ. для ун-тов, вузов, ф-тов повыш. квалиф. препод.] / И. М. Плагов, Т. И. Парубочая. –Челябинск: ЧГТУ, 1991. – 123 с.
6. Саулина О. П. Самостоятельная работа студентов как основа повышения эффективности их будущей профессиональной деятельности / О. П. Саулина, В. Н. Вяткина // Подготовка студентов факультета физической культуры к профессиональной деятельности. – М., 1991. – С. 114–121.
7. Середа І. В. Педагогічна підготовка вчителя в сучасному університеті / І.В. Середа // Неперервна професійна освіта : теорія і практика: [науково-методичний журнал]. – Київ, 2003. – Вип. 2. – С. 27–33.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Бондар, Л. А. (2012). Оптимізація самостійної роботи студентів-філологів за кредитно- модульною системою організації навчально-виховного процесу. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 63–69. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3389
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Л. А. Бондар
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.