Оптимізація самостійної роботи студентів-філологів за кредитно- модульною системою організації навчально-виховного процесу

Автор(и)

  • Л. А. Бондар Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3389

Ключові слова:

самостійна робота, кредитно-модульна система організації навчально- виховного процесу, модель особистісно зорієнтованого навчання, уміння і навички самостійної роботи

Анотація

Бондар Л. А. Оптимізація самостійної роботи студентів-філологів за кредитно-модульною системою організації навчально-виховного процесу.

У статті розглянуто шляхи оптимізації самостійної роботи студентів-філологів в умовах сучасного педагогічного вишу, доповнено її змістові характеристики важливого складника навчально-виховного процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 86 / PDF downloads: 79

Біографія автора

Л. А. Бондар, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат філол. наук, доцент

Посилання

1. Жулкевська В. Теоретико-методологічні основи дистанційного навчання / В. Жулкевська // Педагогічна психологія професійної освіти. – 2007. –No 1. – С. 52–59.
2. Козаков В. Л. Самостоятельная работа студентов и ее информационно-методичекое обеспечение / В. Л. Козаков. – К., 1990. – 246 с.
3. Кредитно-модульна система підвищення якості освіти: [Національний гірничий університет] // Освіта України. – 2005. – No3. – С. 10–14.
4. Кулик Є. Дидактична характеристика процесу самоосвіти / Є. Кулик // Вища освіта України. 2006. –No13. – С. 10–13.
5. Плагов И. М. Пути совершенствования самостоятельной работы студентов в вузе: [учеб. пособ. для ун-тов, вузов, ф-тов повыш. квалиф. препод.] / И. М. Плагов, Т. И. Парубочая. –Челябинск: ЧГТУ, 1991. – 123 с.
6. Саулина О. П. Самостоятельная работа студентов как основа повышения эффективности их будущей профессиональной деятельности / О. П. Саулина, В. Н. Вяткина // Подготовка студентов факультета физической культуры к профессиональной деятельности. – М., 1991. – С. 114–121.
7. Середа І. В. Педагогічна підготовка вчителя в сучасному університеті / І.В. Середа // Неперервна професійна освіта : теорія і практика: [науково-методичний журнал]. – Київ, 2003. – Вип. 2. – С. 27–33.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Бондар, Л. А. (2012). Оптимізація самостійної роботи студентів-філологів за кредитно- модульною системою організації навчально-виховного процесу. Educational Dimension, 36, 63–69. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3389

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх