Принципи тренінгової роботи в системі формування професійної компетентності майбутнього вчителя

Автор(и)

  • О. Б. Лоштун Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3402

Ключові слова:

професійна компетентність, тренінг, принципи тренінгу

Анотація

Лоштун О. Б. Принципи тренінгової роботи в системі формування професійної компетентності майбутнього вчителя.

Статтю присвячено розв’язанню проблеми використанню тренінгу у професійній підготовці майбутніх учителів. Автором проаналізовано стан проблеми у психолого-педагогічній літературі та визначено принципи реалізації тренінгових занять у вищій школі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 96 / PDF downloads: 81

Біографія автора

О. Б. Лоштун, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед.наук, асистент

Посилання

1. Бондарєва Л. І. Навчальний тренінг як засіб професійної підготовки майбутніх менеджерів організацій в економічних університетах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Л. І. Бондарєва. – К., 2006.– 20 с.
2. Вачков И. В. Психология тренинговой работы: Содержательные, организационные и методические аспекты ведения тренинговой группы / И. В. Вачков. – М. : Эксмо, 2007. – 416 с.
3. Литовченко Н. Ф. Професійно орієнтований тренінг самопізнання та саморегуляції : [навч.-метод. матеріали для тренінгових занять студ. пед. вузів] / Н. Ф. Литовченко. – Ніжин : НДПУ,2002. – 72 с.
4. Петровская Л. А. Теоретические и методические проблемы социально-психологического тренинга / Л. А. Петровская. – М. : Изд-во МГУ, 1982. – 168 с.
5. Елькін М. В. Формування професійної компетентності майбутніх керівників сільської школи в умовах магістратури / М.В. Елькін // Управління школою. – 2007. – No 33. – С. 29–31.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Лоштун, О. Б. (2012). Принципи тренінгової роботи в системі формування професійної компетентності майбутнього вчителя. Educational Dimension, 36, 134–138. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3402

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх