Комп’ютерні технології: можливості використання в музичній освіті
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3406Ключові слова:
комп’ютерні технології, навчально-виховний процес, музична освітаАнотація
Варнавська Л. І. Комп’ютерні технології: можливості використання в музичній освіті.
Актуальність матеріалу, викладеного в статті, зумовлена стрімким розвитком комп’ютерних технологій, поширенням їх застосування в науці, освіті, повсякденному житті. Питання необхідності використання засобів комп’ютерних технологій у сучасному освітньому просторі, зокрема, в музичній освіті, перебувають у полі посиленої уваги багатьох педагогів-музикантів, потребують наукового підходу до цієї проблеми. Деякі засади використання засобів комп’ютерних технологій на уроках музики, розглянуті у статті, визначають спрямування їх застосування в музичній освіті.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. – 2004. – No 1 – 2. – С. 5–60.
3. Закон України «Про загальну середню освіту» // Освіта України. – No 117. – 1998. – С. 6.
4. Затямина Т. Компьютерные технологии на уроке музыки / Т. Затямина // Искусство в школе. – 2006. – No 5. – С. 41–43.
5. Тихомиров О. К. Психология и информатика. Социальные и методологические проблемы информатики, вычислительной техники и средств автоматизации (материалы «Круглого стола») / О. К. Тихомиров // Вопросы философии. – 1986. – No 9. – С. 110–111.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Л. І. Варнавська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.