Формування творчої компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі професійної підготовки

Автор(и)

  • І. В. Онищенко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3409

Ключові слова:

компетентність, творча компетентність, творча особистість, творчий учитель, творча активність

Анотація

Онищенко І. В. Формування творчої компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі професійної підготовки.

У статті розглянуто проблему формування творчої компетентності майбутнього вчителя початкових класів, визначено сутність, структуру, умови та шляхи формування творчої компетентності майбутнього вчителя початкової школи у процесі фахової підготовки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 93 / PDF downloads: 133

Біографія автора

І. В. Онищенко, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат філол. наук, доцент

Посилання

1. Загвязинский В. И. Педагогические творчество учителя / В.И. Загвязинский. – М. : Педагогика, 1987. – 160 с.
2. Пахтусова Н. А. Формирование профессиональной творческой компетенции будущих педагогов профессионального обучения в условиях вуза: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Пахтусова Наталья Александровна. – Челябинск, 2011. – 25 с.
3. Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості: [підручник] / Світлана Олександрівна Сисоєва. – К. : Міленіум, 2006. – 346 с.
4. Сластёнин В. А. Педагогика: инновационная деятельность / В. А. Сластёнин, С. Л. Подымова. – М. : Магистр, 1997. – 224 с.
5. Тутолмин А. В. Концепция развития творческой компетентности педагога начального образования в процессе профессионализации / А. В. Тутолмин // Современные наукоемкие технологии. – 2010. – No 7. – С. 289–290.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Онищенко, І. В. (2012). Формування творчої компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі професійної підготовки. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 182–187. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3409

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх