Роль інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3482Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, технологічна освіта, навчально контролюючі програми, організація навчальної діяльності, загально технічні дисципліниАнотація
Кучма О. І., Цись О. О. Роль інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей.
У статті розкрито специфіку застосування інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей. Розглянуто чинники покращення якості знань студентів під час самостійного вивчення загальнотехнічних дисциплін з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, проблеми впровадження і використання навчально-контролюючих комп’ютерних програм у процесі організації самостійної навчальної роботи студентів та ймовірні шляхи їх розв’язання.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Завізена Н. Комп’ютеризація освіти З позиції психолого-педагогічного аспекту / Н. Завізена // Рідна школа. – 1999р. – No11. – С. 62.
3. Оспенникова Е. В. Современная образовательная среда и методы обучения / Е.В. Оспенникова // Школьные технологии. – 2002. – No 4. – С. 24–35.
4. Полат Е. С. Интернет в образовании / Е.С. Полат. – М., 2001. – 276 с.
5. Питюков В. Ю. Основы педагогической технологи / В.Ю. Питюков. – М., 1997. – С. 6–11.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 О. І. Кучма, О. О. Цись
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.