Сучасні підходи до використання ІКТ у процесі підготовки майбутніх учителів математики, фізики та інформатики

Автор(и)

  • Владислав Євгенович Величко Донбаський державний педагогічний університет http://orcid.org/0000-0001-9752-0907

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.356

Ключові слова:

підготовка майбутніх учителів, ІКТ, комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання, інноваційні інформаційно-комунікаційні технології навчання, фундаменталізація професійної підготовки

Анотація

У статті висвітлено питання використання сучасних комп’ютерних технологій і засобів телекомунікаційної взаємодії, що відкриває нові перспективи в процесі вдосконалення системи освіти. Зокрема, розглянуто сучасні підходи використання ІКТ у процесі підготовки майбутніх учителів математики, фізики та інформатики. Аналіз науково-педагогічних досліджень дозволив виділити основні підходи до використання ІКТ у навчальній діяльності як в напрямі вимог до організації освітньої діяльності, так і в напрямі дидактичних складових освітнього процесу, що визначає практичне значення роботи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 233 / PDF downloads: 121

Біографія автора

Владислав Євгенович Величко, Донбаський державний педагогічний університет

кандидат фізико-математичних наук, доцент

Посилання

Гуревич Р. С. Інформаційно-телекомунікаційні технології в підготовці майбутнього фахівця / Р. С. Гуревич // Неперервна професійна освіта : теорія і практика : [наук.-метод. журн.] / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благод. фонд ім. Антона Макаренка. – Київ : [б. в.], 2002. – С. 61-68.

Жалдак М. І. Педагогічний потенціал комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики / М. І. Жалдак // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. – 2003. – Вип. 7. – С. 3-16. (Серія № 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання).

Жданов С. А. Подготовка, переподготовка и повышение квалификации работников образования в области информатизации / С. А. Жданов, С. Д. Каракозов // Состояние информатизации общего образования : (аналитический обзор) / [Васильев К. Б. и др.; редкол. : Фрумин И. Д. рук. и др.]. – М. : ООО Алана, 2003. – С. 55-92.

Львов М. С. Концепция информационной поддержки учебного процесса и ее реализация в педагогических программных средах / М. С. Львов //Управляющие системы и машины. – 2009. – №. 2. – С. 52-57.

Оспенников А. А. Проблема обучения будущих учителей физики применению средств ИКТ на учебных занятиях по решению задач : состояние и направления разработки / А. А. Оспенников, Е. В. Оспенникова // Вестник Пермского государственного гуманитарно-педагогического университета. – 2012. – №. 8. – (Серия : Информационные компьютерные технологии в образовании). – С. 4-16.

Раков С. А. Математична освіта : компетентнісний підхід з використанням ІКТ : [монографія] / С. А. Раков. – Х. : Факт, 2005. – 360 с.

Семеріков С. О. Теоретико-методичні основи фундаменталізації навчання інформатичних дисциплін у вищих навчальних закладах : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.02 / Семеріков Сергій Олексійович. – К., 2009. – 536 с.

Співаковський О. В. Теоретико-методичні основи навчання вищої математики майбутніх вчителів математики з використанням інформаційних технологій : дис. … доктора пед. наук : 13.00.02 / Співаковський Олександр Володимирович. – Київ, 2003 – 535 с.

Триус Ю. В. Інноваційні інформаційні технології у навчанні математичних дисциплін / Ю. В. Триус // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2012. – № 731. – С. 76-81.

Триус Ю. В. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математичних дисциплін у ВНЗ : проблеми, стан і перспективи / Ю.В. Триус // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. – 2010. – Вип. 9. – С. 16-29. – (Серія № 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання).

Федосов А. Ю. Использование компютерного моделирования в электронных таблицах OpenOffice.org для решения физических задач // А. Ю. Федосов, М. В. Маркушевич // Педагогическая информатика. – 2016. – № 1. – С. 19-29.

Downloads

Опубліковано

16-02-2016

Як цитувати

Величко, В. Є. (2016). Сучасні підходи до використання ІКТ у процесі підготовки майбутніх учителів математики, фізики та інформатики. Педагогіка вищої та середньої школи, 49, 17–26. https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.356

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи