Проблемність - шлях до активізації навчання студентів зі спеціальних дисциплін

Автор(и)

  • Н. С. Журавська Національний університет біоресурсів і природокористування України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3575

Ключові слова:

проблемне навчання, активізація навчання, розігрування ролей, часткова методика

Анотація

Журавська Н. С. Проблемність - шлях до активізації навчання студентів зі спеціальних дисциплін.

Розглянуто проблемне навчання як шлях активізації діяльності студентів. Визначені та узагальнені особливості методики навчання спеціальних дисциплін: методичні особливості лекцій, практичних занять, семінару, самостійної роботи на прикладі спеціальної дисципліни «Кормовиробництво».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 92

Біографія автора

Н. С. Журавська, Національний університет біоресурсів і природокористування України

доктор пед. наук, доцент

Посилання

1. Гончаренко С. У. Методика як наука / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 2000. – 156 с.
2. Журавська Н. С. Методологія і методика НОП / Н. С. Журавська. – Ніжин : Видавець ПП М. М. Лисенко, 2012. – С. 98–10.
3. Журавська Н. С. Методика навчання дисципліни «Кормовиробництво»/ Н. С. Журавська. – Ніжин : Видавець ПП М. М. Лисенко, 2012. – С. 83–92.
4. Журавська Н. С. Теорія і методика професійного навчання / Н. С. Журавська. – Ніжин : Видавець ПП М. М. Лисенко, 2011. – С. 74–85.
5. Журавська Н. С. Теорія і практика підготовки викладачів аграрних дисциплін у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу : [ монографія] / Н. С. Журавська. – Ніжин : Видавець ПП М. М. Лисенко, 2011. – 320 с.
6. Журавська Н. С. Підготовка викладачів-аграрників у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу (Франція, Німеччина, Бельгія, Італія, Люксембург, Нідерланди і Великобританія) : [монографія] / Н. С. Журавська. – Ніжин : Видавець ПП М. М. Лисенко, 2009. – 345 с.

Downloads

Опубліковано

13-01-2012

Як цитувати

Журавська, Н. С. (2012). Проблемність - шлях до активізації навчання студентів зі спеціальних дисциплін. Educational Dimension, 34, 40–48. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3575

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи