Концептуальні основи проблеми формування соціальної активності студентів (дидактичний аспект)

Автор(и)

  • Т. Г. Качалова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3577

Ключові слова:

особистість, соціальна активність, соціалізація особистості, соціум, діяльність особистості, молодь

Анотація

Качалова Т. Г. Концептуальні основи проблеми формування соціальної активності студентів (дидактичний аспект).

У статті на основі аналізу досліджень філософської, психолого-педагогічної літератури уточнюються поняття «соціалізація», «соціальна активність», окреслюється коло їх теоретичних питань щодо формування соціальної активності студента, визначається роль соціуму у формуванні активної соціальної позиції особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 100 / PDF downloads: 164

Біографія автора

Т. Г. Качалова, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

соціальний педагог

Посилання

1. Вольфовська Т. О. Способи і моделі соціальної взаємодії в соціальних уявленнях молоді / Т. О. Вольфовська // Соціальні уявлення молоді: особливості та шляхи формування / за ред. І. В. Жадан. – К.,
2007. – 280 с.
2. Гнатенко С. Л. Виховання громадянськості на заняттях з гуманітарних дисциплін / С. Л. Гнатенко // Вісник Львівського університету. – 2005. – No 19. – С. 216–221.
3. Кузнєцова І. До питання про процес соціального становлення людини: індивід – індивідуальність – особистість / І. Кузнєцова // Шкільна бібліотека – 2005.– No 12. – С. 34–38.
4. Семашко О. М. Соціологія молоді. Проблеми соціалізації молоді засобами культури / О. М. Семашко // Соціологія культури : [навч. посіб.] / за ред. О. М. Семашка. – К., Львів, 2000. – 320 с.
5. Щукина Г. И. Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе : [учеб. пособие для студ. пед. ин-тов] / Г. И. Щукина. – М. : Просвещение, 1979. – 160 с.

Downloads

Опубліковано

13-01-2012

Як цитувати

Качалова, Т. Г. (2012). Концептуальні основи проблеми формування соціальної активності студентів (дидактичний аспект). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 55–62. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3577

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи