Технологія діалогічного навчання як складник професійної освіти майбутніх учителів

Автор(и)

  • В. В. Морозов Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3586

Ключові слова:

діалог, технологія діалогічного навчання, рольова перспектива

Анотація

Морозов В. В. Технологія діалогічного навчання як складник професійної освіти майбутніх учителів.

У статті розглянуто технологію діалогічного навчання студентів у ВНЗ, побудовану на принципі рольової перспективи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 123

Біографія автора

В. В. Морозов, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Вербицкий А. А. Игровые формы контекстного обучения / А. А. Вербицкий. – М. : Знание, 1983. – 95 с.
2. Данилов М. А. Процесс обучения в советской школе / М. А. Данилов. – М. : Политиздат, 1960. – 200 с.
3. Зимняя И. А. Личностно-деятельностный подход к обучению иностранному языку взрослых в интенсивном курсе / И. А. Зимняя // Труды МГПИЯ им. М. Тореза. – М., 1988. – Вып. 280. – С. 4–15.
4. Кондрашова Л. В. Организация учебного процесса в высшей школе на принципах ролевой перспективы / Лидия Валентиновна Кондрашова // Технологии непрерывного образования и творческого саморазвития личности. – Гродно : ГГУ, 1999. – С. 293–297.

Downloads

Опубліковано

13-01-2012

Як цитувати

Морозов, В. В. (2012). Технологія діалогічного навчання як складник професійної освіти майбутніх учителів. Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 119–125. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3586

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи