Психолого-педагогічні аспекти розвитку професійної творчості студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3590Ключові слова:
професійне мислення, технічне мислення, технічна творчість, розв’язання навча0 спрямуванняАнотація
Чувасова Н. О. Психолого-педагогічні аспекти розвитку професійної творчості студентів.
У статті подано теоретичний огляд і аналіз наукової літератури з проблеми розвитку професійної творчості в сучасній психології, визначено психолого-педагогічні засади та перспективи розвитку професійного мислення у студентів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 83
/ PDF downloads: 93
Посилання
1. Валиуллина Г. Г. Возрастно-половые особенности развития профессионального мышления студентов: автореф. дис. на соискание ученой степени канд. психол. наук: спец. 19.00.13 «Психология развития,
акмеология» / Г. Г. Валиуллина. – Астрахань, 2007. – 27 с.
2. Джелілова Л. Р. Психологічні особливості розвитку професійного мислення у майбутніх учителів початкової школи: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: спец. 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» / Джелілова Л. Р. – Одеса, 2008. – 19 с.
3. Костюк Г. С. Учебно-воспитательный процесс и психическое развитие / Г. С. Костюк [под ред. Л. Н. Проколиенко]; [сост. В. В. Андриевская, Г. А. Балл, А. Т. Губко, Е. В. Проскура]. – К. : Радянська школа,
1989. – 608 с.
4. Климов Е. А. Путь в профессию / Е. А. Климов. – Л. : Лениздат, 1974. – 190 с.
5. Рубинштейн С. Л. О мышлении и путях его исследования / С. Л. Рубинштейн. – М. : Изд-во АН СССР, 1958. – 147 с.
6. Теплов Б. М. Избранные труды: в 2 т. / Б. М. Теплов. – М. : Педагогика, 1985. – Т. 1. – 328 с.
7. Ягупова О. В. Особливості розвитку практичного мислення майстрів виробничого навчання: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: спец. 19.00.03 «Психологія праці; інженерна психологія» / О. В. Ягупова. – Харків, 2009. – 20 с.
акмеология» / Г. Г. Валиуллина. – Астрахань, 2007. – 27 с.
2. Джелілова Л. Р. Психологічні особливості розвитку професійного мислення у майбутніх учителів початкової школи: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: спец. 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» / Джелілова Л. Р. – Одеса, 2008. – 19 с.
3. Костюк Г. С. Учебно-воспитательный процесс и психическое развитие / Г. С. Костюк [под ред. Л. Н. Проколиенко]; [сост. В. В. Андриевская, Г. А. Балл, А. Т. Губко, Е. В. Проскура]. – К. : Радянська школа,
1989. – 608 с.
4. Климов Е. А. Путь в профессию / Е. А. Климов. – Л. : Лениздат, 1974. – 190 с.
5. Рубинштейн С. Л. О мышлении и путях его исследования / С. Л. Рубинштейн. – М. : Изд-во АН СССР, 1958. – 147 с.
6. Теплов Б. М. Избранные труды: в 2 т. / Б. М. Теплов. – М. : Педагогика, 1985. – Т. 1. – 328 с.
7. Ягупова О. В. Особливості розвитку практичного мислення майстрів виробничого навчання: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: спец. 19.00.03 «Психологія праці; інженерна психологія» / О. В. Ягупова. – Харків, 2009. – 20 с.
Downloads
Опубліковано
13-01-2012
Як цитувати
Тарасова, О. В. (2012). Психолого-педагогічні аспекти розвитку професійної творчості студентів. Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 141–148. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3590
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 О. В. Тарасова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.