Стратегічні принципи в системі організації здоров'язберігаючої освіти у школі та ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3601Ключові слова:
здоров’язберігаючий компонент, валеологічний принцип освіти, формування і збереження здоров’яАнотація
Афонін А. П. Стратегічні принципи в системі організації здоров'язберігаючої освіти у школі та ВНЗ.
У статті наводяться пріоритетні завдання педагогічних кадрів, здатних творчо й ефективно працювати в нових умовах для збереження та зміцнення здоров’я підростаючого покоління.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 88
/ PDF downloads: 103
Посилання
1. Абаскалова Н. П. Системный подход в формировании здорового образа жизни субъектов образовательного процесса «школа – вуз» / Н. П. Абаскалова. – Новосибирск, 2001. – 156 с.
2. Айзман Р. И. Педагогические и медицинские проблемы / Р. И. Айзман // Материалы международной конференції.– Новосибирск, 1999. – С. 18–21.
3. Апанасенко Г. Л. Медицинская валеология / Г. Л. Апанасенко, А. А. Попова. – К., 2000. – 248 с.
4. Березина М. Г. Роль психофизиологических особенностей студентов в адаптации к учебной деятельности : автореф. дис. на соискание научн. степени канд. пед. наук / М. Г. Березина. – Новосибирск, 2000.
5. Зайцев Г. К. Валеология. Культура здоровья / Г. К. Зайцев, А. Г. Зайцева. – Самара, 2003. – 272 с.
6. Казин Э. М. Основы индивидуального здоровья человека / Э. М. Казин. – М., 2000. – 192 с.
7. Малашенко М. П. Педагогика здоровья в начальной школе / М. П. Малашенко. – Харьков, 2008. – 192 с.
8. Мельникова М. М. Концептуальные подходы к системе организации здоровьесберегающего образования в вузе / М. М. Мельникова // Валеология. – 2006. – No1. – С. 80–83.
9. Практикум по психологии здоровья / под ред. Г. С. Никифорова. – СПб., 2005. – 351 с.
10. Тимофієва М. П. Психологія здоров’я : [навч. посібн.] / М. П. Тимофієва, О. В. Двіжанова. – Чернівці, 2009.– 296 с.
2. Айзман Р. И. Педагогические и медицинские проблемы / Р. И. Айзман // Материалы международной конференції.– Новосибирск, 1999. – С. 18–21.
3. Апанасенко Г. Л. Медицинская валеология / Г. Л. Апанасенко, А. А. Попова. – К., 2000. – 248 с.
4. Березина М. Г. Роль психофизиологических особенностей студентов в адаптации к учебной деятельности : автореф. дис. на соискание научн. степени канд. пед. наук / М. Г. Березина. – Новосибирск, 2000.
5. Зайцев Г. К. Валеология. Культура здоровья / Г. К. Зайцев, А. Г. Зайцева. – Самара, 2003. – 272 с.
6. Казин Э. М. Основы индивидуального здоровья человека / Э. М. Казин. – М., 2000. – 192 с.
7. Малашенко М. П. Педагогика здоровья в начальной школе / М. П. Малашенко. – Харьков, 2008. – 192 с.
8. Мельникова М. М. Концептуальные подходы к системе организации здоровьесберегающего образования в вузе / М. М. Мельникова // Валеология. – 2006. – No1. – С. 80–83.
9. Практикум по психологии здоровья / под ред. Г. С. Никифорова. – СПб., 2005. – 351 с.
10. Тимофієва М. П. Психологія здоров’я : [навч. посібн.] / М. П. Тимофієва, О. В. Двіжанова. – Чернівці, 2009.– 296 с.
Downloads
Опубліковано
13-01-2012
Як цитувати
Афонін, А. П. (2012). Стратегічні принципи в системі організації здоров’язберігаючої освіти у школі та ВНЗ. Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 216–220. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3601
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 А. П. Афонін
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.