Ціннісні пріоритети вчителя та освіти

Автор(и)

  • Т. Г. Калюжна Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3606

Ключові слова:

ціннісні орієнтації, сучасний педагог, аксіосфера, освіта, модернізація

Анотація

Калюжна Т. Г. Ціннісні пріоритети вчителя та освіти.

У статті розглянуто ціннісні пріоритети сучасного педагога, визначено основи педагогічної аксіології як базису ціннісної освіти. З’ясовано, що нова модель української педагогічної освіти повинна грунтуватися на українських національних традиціях, надбаннях вітчизняної педагогіки та критично осмисленому досвіді зарубіжжя.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 86 / PDF downloads: 161

Біографія автора

Т. Г. Калюжна, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

кандидат філос. наук, ст. викладач

Посилання

1. Виховання молодого покоління на принципах християнської моралі в процесі духовного відродження України / Матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. конференції. – Острог, 1998. – 444 с.
2. Вишневський О. Сучасне українське виховання / О. Вишневський // Педагогічні нариси. – Львів, 1996.
3. Воловик В. И. Философия педагогики / В. И. Воловик. – Запорожье: Просвіта, 2003. – 152 с.
4. Гроф С. Психология будущего: Уроки современных исследований сознания / С. Гроф. – М. : АСТ, 2003. – 458 с.
5. Журавський В. С. Вища освіта як фактор державотворення і культури в Україні / В. С. Журавський. – К.: ВД «Ін Юре», 2003. – 416 с.
6. Любар О. Опанування майбутніми вчителями української педагогічної культури / О. Любар // Вища школа. – 2002. – No 4–5. – С. 49.
7. Огневьюк В. Образование как сфера «будущего времени» / В. Огневьюк // Персонал. – 2003. – No 9. – С. 66.
8. Суїменко Є. Феномен незнання, або Дещо про освічене неуцтво. / Є. Суїменко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 1999. – No3. – С. 216.
9. Тоффлер А. Футурошок /А. Тоффлер. – СПб. : Лань, 1997. – 464 с.
10. Україна: Проблеми самоорганізації: [у 2 т.] / В. Кремень, Д. Табачник, В. Ткаченко. – К. : Промінь, 2003. – Т. 2: Десятиріччя суспільної трансформації. – 464 с.

Downloads

Опубліковано

13-01-2012

Як цитувати

Калюжна, Т. Г. (2012). Ціннісні пріоритети вчителя та освіти. Educational Dimension, 34, 251–256. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3606

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти