Ціннісні пріоритети вчителя та освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3606Ключові слова:
ціннісні орієнтації, сучасний педагог, аксіосфера, освіта, модернізаціяАнотація
Калюжна Т. Г. Ціннісні пріоритети вчителя та освіти.
У статті розглянуто ціннісні пріоритети сучасного педагога, визначено основи педагогічної аксіології як базису ціннісної освіти. З’ясовано, що нова модель української педагогічної освіти повинна грунтуватися на українських національних традиціях, надбаннях вітчизняної педагогіки та критично осмисленому досвіді зарубіжжя.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 96
/ PDF downloads: 189
Посилання
1. Виховання молодого покоління на принципах християнської моралі в процесі духовного відродження України / Матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. конференції. – Острог, 1998. – 444 с.
2. Вишневський О. Сучасне українське виховання / О. Вишневський // Педагогічні нариси. – Львів, 1996.
3. Воловик В. И. Философия педагогики / В. И. Воловик. – Запорожье: Просвіта, 2003. – 152 с.
4. Гроф С. Психология будущего: Уроки современных исследований сознания / С. Гроф. – М. : АСТ, 2003. – 458 с.
5. Журавський В. С. Вища освіта як фактор державотворення і культури в Україні / В. С. Журавський. – К.: ВД «Ін Юре», 2003. – 416 с.
6. Любар О. Опанування майбутніми вчителями української педагогічної культури / О. Любар // Вища школа. – 2002. – No 4–5. – С. 49.
7. Огневьюк В. Образование как сфера «будущего времени» / В. Огневьюк // Персонал. – 2003. – No 9. – С. 66.
8. Суїменко Є. Феномен незнання, або Дещо про освічене неуцтво. / Є. Суїменко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 1999. – No3. – С. 216.
9. Тоффлер А. Футурошок /А. Тоффлер. – СПб. : Лань, 1997. – 464 с.
10. Україна: Проблеми самоорганізації: [у 2 т.] / В. Кремень, Д. Табачник, В. Ткаченко. – К. : Промінь, 2003. – Т. 2: Десятиріччя суспільної трансформації. – 464 с.
2. Вишневський О. Сучасне українське виховання / О. Вишневський // Педагогічні нариси. – Львів, 1996.
3. Воловик В. И. Философия педагогики / В. И. Воловик. – Запорожье: Просвіта, 2003. – 152 с.
4. Гроф С. Психология будущего: Уроки современных исследований сознания / С. Гроф. – М. : АСТ, 2003. – 458 с.
5. Журавський В. С. Вища освіта як фактор державотворення і культури в Україні / В. С. Журавський. – К.: ВД «Ін Юре», 2003. – 416 с.
6. Любар О. Опанування майбутніми вчителями української педагогічної культури / О. Любар // Вища школа. – 2002. – No 4–5. – С. 49.
7. Огневьюк В. Образование как сфера «будущего времени» / В. Огневьюк // Персонал. – 2003. – No 9. – С. 66.
8. Суїменко Є. Феномен незнання, або Дещо про освічене неуцтво. / Є. Суїменко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 1999. – No3. – С. 216.
9. Тоффлер А. Футурошок /А. Тоффлер. – СПб. : Лань, 1997. – 464 с.
10. Україна: Проблеми самоорганізації: [у 2 т.] / В. Кремень, Д. Табачник, В. Ткаченко. – К. : Промінь, 2003. – Т. 2: Десятиріччя суспільної трансформації. – 464 с.
Downloads
Опубліковано
13-01-2012
Як цитувати
Калюжна, Т. Г. (2012). Ціннісні пріоритети вчителя та освіти. Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 251–256. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3606
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Т. Г. Калюжна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.